جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
تاکید شهردار بندر کیاشهر و دبیر کمیسیون ملی یونسکو ؛

کیاشهر به قطب گردشگری گیلان تبدیل خواهد شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ۱۱:۰۸ چاپ

حکایت گیلان | شهر بندرکیاشهر یکی از شهرهای گیلان است که هرساله به خاطر جاذبه‌های توریستی که دارد موردتوجه گردشگران بوده است؛ مرتضی عاطفی شهردار بندرکیاشهر درباره طرح‌های زیرساختی برای این ناحیه گفت: بندرکیاشهر دارای پتانسیل‌های بی‌نظیری در حوزه گردشگری است.

او افزود: در مدت کوتاهی که به‌عنوان شهردار این شهر شروع به فعالیت نمودم با تعدادی از سرمایه‌گذاران جهت ساخت مجموعه‌های توریستی تفریحی و ورزشی با هدف جذب گردشگر رایزنی کردم.

او در ادامه با اشاره بر اینکه روز گذشته میزبان حجت‌الله ایوبی دبیر کمیسیون ملی یونسکو در ایران به همراه کمیته کسب‌وکار یونسکو در شهر بندر کیاشهر بود؛ توضیح داد: طی جلساتی که با آقای ایوبی و هیئت همراه داشته‌ایم، تأکید ایشان و همراهشان بر تبدیل این شهر به قطب گردشگری گیلان بود. شهر بندر کیاشهر با دارا بودن رودخانه، تالاب، جنگل و دریا فرصت کم‌نظیری برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه صنعت توریسم می‌باشد.

شهردار بندر کیاشهر با اشاره به فعالیت در خصوص مباحث زیست‌محیطی توضیح داد: از هفته گذشته پویش بندر کیاشهر بدون زباله توسط سازمان‌های مردم‌نهاد با حمایت شهرداری و با هدف فرهنگ‌سازی در خصوص تولید کمتر زباله آغاز شده این پویش همه هفته با هدف آموزش به بومیان و همراهی گردشگران جهت داشتن طبیعت بکر و زیبا ادامه خواهد داشت.

عاطفی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری در بندر کیاشهر گفت: با برپایی جشنواره‌های مختلف و حضور هنرمندان شاخص کشور درصدد معرفی بهتر و بیشتر شهر زیبای بندر کیاشهر خواهیم بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان