شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

حکایت گیلان | معاون هنری و امور سینمایی گیلان با اعلام فراخوان سی و سومین جشنواره تئاتر استانی از فعالان عرصه نمایش استان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

سید امیر مصباح اظهار داشت :این جشنواره با همکاری انجمن هنرهای نمایشی گیلان و به منظور رشد ،گسترش و ساماندهی هنر تئاتر در آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.
وی افزود : رشد و توسعه فعالیت های اجتماعی و آگاهی بخشی با تکیه بر هنر نمایش ،بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری با تکیه بر استعدادهای جوان ،استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری برای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی از اهداف جشنواره یاد شده است.
مصباح ، انتخاب موضوع سی و سومین جشنواره تئاتر استانی را آزاد عنوان و اضافه کرد :موضوعات مرتبط با شعار سال ،کرونا و کاهش آسیب های اجتماعی ،شور و نشاط اجتماعی و تحکیم خانواده ،موضوعات مرتبط با فرهنگ و هنر بومی ، منطقه ای و ایرانی و اسلامی در اولویت هستند.
معاون هنری و امور سینمایی گیلان با بیان اینکه هرگونه تصمیم گیری در خصوص تغییر در برگزاری جشنواره با نظر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است ،بیان کرد :مخاطبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مراجعه نمایند.

گیلان با پیشینه غنی در هنر نمایش ، دارای ۳۲ گروه رسمی تئاتر است.

منبع: ایرنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان