جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

حکایت گیلان | نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، نماینده  شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی طی نشستی با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص شهرک ها و نواحی صنعتی استان گفتگو کرد .

دکتر احمد دنیا مالی نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت شهرک ها و نواحی صنعتی گفت : شهرک های صنعتی یکی از ارکان ایجاد اشتغال و متولی بخشی از تولید صنعتی در کشورمی باشد که توانمندی واحدهای صنعتی با محوریت جذب بازارهای جهانی وافزایش رشد تولید ملی را فراهم می سازد.

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی جهت پیگیری و رفع مشکلات واحدهای صنعتی بیان داشت : بانکها میبابست که مساعدت بیشتری را در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و صاحبان صنایع داشته باشند .

نماینده  مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : جهت احیاء نمودن واحدهای راکد بانکها میبایست در تعامل بیشتر عرصه های تحت تصرف خود را به سرمایه گذاران دیگر واگذار نمایند .

دکتراحمد دنیا مالی نماینده محترم مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : برگزاری جلسات مستمر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی میتواند در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی موثرباشد .

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور و تلاشهای دکتر دنیا مالی نماینده  شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ، بیان داشت : با توجه به اهمیت صنایع خرد در تحقق توسعه صنعتی، مسئولیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان متولی سیاستگذاری و توسعه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در کشور سنگین‌تر شده است.

وی در ادامه افزود : از نکات دیگری که این مجموعه به عنوان یکی از ارکان ایجاد اشتغال و متولی ، بخشی از تولید صنعتی در کشور، پیگیری می‌کند، توانمندی واحدهای صنعتی با محوریت جذب بازارهای جهانی است .

وی به بیان این مطلب اذعان داشت : تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی تدبیر هوشمندانه‌ای است تا دولتمردان را بیش از گذشته به حمایت از صنعتگران ایرانی معطوف کند. بدون تردید دولت باید در کنار بخش خصوصی قرار گیرد و با تقویت و افزایش مشارکت این بخش در اقتصاد زمینه رشد تولید ملی را فراهم سازد.

سعیدی کیا در ادامه افزود : یکی از ابزارهای حمایتی که ترغیب بخش خصوصی را به دنبال دارد، رفع مشکلات ساختاری در اقتصاد دولتی است ، که دولت با حمایت بیشتر بخش خصوصی و تقویت و افزایش مشارکت این بخش در اقتصاد ، زمینه رشد تولید ملی را بیش از پیش  فراهم می سازد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان