شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان،دادستان شهرستان رودبار به منظور پیگیری روند اجرایی شدن بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی لوشان، به همراه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و نیز مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی لوشان بازدید کردند.

دادستان شهرستان رودبار اجرای این‌ پروژه را پراهمیت شمرده و بر لزوم رعایت اصول زیربنایی حفاطت محیط زیست تاکید کرد و گفت: سرنوشت تصفیه پساب این شهرک با کیفیت سلامتی مردم گیلان گره خورده و دادستانی رودبار با حساسیت و دقت نظر روند اجرایی شدن این پروژه را تا حصول نتیجه کامل دنبال می‌کند.

مهدی محبوبی حسن‌کیاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان نیز در این بازدید خاطرنشان کرد: بهره‌برداری آزمایشی از تصفیه‌خانه یاد شده به مدت یک هفته است که شروع شده و این شرکت در حال ارزیابی نتایج فرآیند تصفیه پساب است.

علی فرهی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار نیز با تاکید بر اینکه این اداره، نقش شرکت شهرک‌های صنعتی استان را در کنترل آلودگی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک مهم می‌داند، گفت: امیدواریم این شرکت تکالیف و وظایف خود را در ارتباط با واحدهای آلاینده شهرک‌های صنعتی به خوبی انجام دهد.



همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان