سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403

حکایت گیلان | سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در نشست شورای اداری بوشهر اظهار داشت: دولت واقف به این است که وضعیت در استان بوشهر مناسب نیست و حتماً باید چهره استان با فقر و نداشتن همراه نمی‌بود که امروز موجب رنج مردم نشود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه اولین تحول در نوع شناخت است، افزود: وضع موجود را باید تغییر داد و برای این کار باید گزارش شناخت داشت که اتفاق‌نظر داشته باشیم که باید حرکت به‌سوی نقطه مطلوب کرد که این حرکت نیازمند اقدامات جهادی است. نقش مهم، محوری و تعیین‌کننده مربوط به یک مدیر تحول‌آفرین است.

وی با بیان اینکه دومین و سومین گام تحول نهادی و تحول در فرایندها است، گفت: برخی از فرایندهای موجود پیچیده هست و مردم را در بروکراسی اداری سرگردان می‌کند.

رئیس‌جمهور گفت: بیشترین تحریم‌های ما در صنعت نظامی و هسته‌ای بوده اما بیشترین توفیقات را داشته‌ایم چون به صورت جهادی عمل کرده‌ایم و انگیزه تحول در آن وجود داشته است. بعضی ها می گویند چرا شما موشک می سازید اما در صنعت خودروسای مشکل دارید؟ چون ما تکنولوژی صنعت موشکی را در صنعت خودروسازی سرازیر نکردیم.

رئیسی بیان کرد: برخی از صنایع در استان بوشهر به هر دلیلی بسته شده است؛ در هفته گذشته این دستور را به بانک‌ها دادیم که حق تعطیلی هیچ کارگاه اقتصادی را ندارند

منبع: انتخاب

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان