پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | در پی استعفای سید محمد احمدی، اعضای شورای ششم شهر رشت پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، در جلسه امروز خود به ۱۰ گزینه نهایی برای انتخاب شهردار آینده رشت رسیدند.

محمدعلی ثابت قدم شهردار اسبق رشت که همواره نامش به عنوان گزینه محتمل شهرداری رشت مطرح است، باید در جلسات آتی شورا برنامه‌های خود را ارائه کند.

عظیم نوربخش، معاون سابق فنی عمرانی منطقه آزاد انزلی و رحیم شوقی، معاون فنی عمرانی منطقه آزاد انزلی در جلسات آتی به ارائه برنامه‌های خود خواهند پرداخت.

ناصر عطایی که سابقه سرپرستی شهرداری رشت را در کارنامه خود دارد، برای رسیدن به جایگاه شهرداری رشت به ارائه برنامه های خود خواهد پرداخت.

امیرحسین علوی، عضو فعلی شورای شهر رشت، به ارائه برنامه‌های خود برای کسب عنوان شهرداری رشت خواهد پرداخت.

سیروس شفقی، مدیرکل دفتر فنی استانداری گیلان و فرماندار اسبق رشت که دفعات گذشته نیز نامش به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل کرسی شهرداری رشت مطرح بود، ارائه برنامه خواهد کرد.

رضا پوریا فر، شهردار منطقه ۳ قم و معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم که متولد گیلان است، دیگر گزینه مطرح برای شهرداری رشت است. 

محمد اسکندری، رئیس سابق پیام نور رشت نیز دیگر گزینه‌ای است که نامزد تصدی شهرداری رشت خواهد بود.

رضا پاک سرشت مدیرکل سابق بازرگانی استان نیز به ارائه برنامه‌های خود خواهد پرداخت.

محمد کریم شفیعی، شهردار سابق اراک، تنها گزینه غیربومی تصدی جایگاه شهرداری رشت خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام‌یک از این گزینه‌ها خواهد توانست حائز اکثریت آرا شده و بر کرسی شهرداری رشت تکیه زند؟

منبع:گیل خبر

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان