پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
از واکسن اجباری برکت تا کارت های خالی ازهدیه؛

ادامه توهین مدیران استان گیلان به خبرنگاران!

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ ۱۳:۱۲ چاپ

 اختصاصی حکایت گیلان | هرچند به خاطر شرایط حاد کرونایی اکثر برنامه های تقدیر از خبرنگاران گیلان لغو شد. اما شاهد آن هستیم که جایگزین آن تقدیرنامه ها، اقداماتی توهین آمیز نسبت به خبرنگاران بود.

عدم پرداخت هدیه روز خبرنگار توسط استانداری،ارشاد و سازمان مدیریت با وجود دریافت لیست خبرنگاران، اعطای کارت هدیه های خالی با وعده شارژ در آینده ای نامعلوم توسط شهرداری رشت! کاهش بی سابقه میزان هدایای روز خبرنگار با وجود تورم شدید و افزایش قیمت‌ها، واکسیناسیون نامناسب با اجبار به تزریق واکسن برکت و بعد از آن واکسن زدن با دعوا و درگیری در مهدیه رشت، از جمله اتفاقات و حواشی مرتبط به خبرنگاران طی مدت اخیر بود.

مدیران گیلانی مدتهاست به بهانه کرونا از مسئولیت پاسخگویی شانه خالی می‌کنند و همین یکی از عوامل نارضایتی عمومی از عملکرد دستگاه های مختلف مدیریتی است.
ظاهرا خروج نوبخت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم موجب شده که کسی در این سازمان به اختصاص پول خبرنگاران علاقه نداشته باشد. پیش از این با همکاری استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و خانه مطبوعات استان هدایای روز خبرنگار واریز می‌شد که البته هرسال کمتر نیز می‌شد.

در شهرداری رشت هم که شاهد استعفای شهردار بودیم و دیگر ادارات هم علاقه ای به کار کردن در این روزها ندارند و بلاتکلیف باقی مانده اند. البته زندگی و حیات خبرنگاران استان به این هدایای مضحک وابسته نیست. ولی این شیوه کار و تقدیر نشان دهنده اوج واماندگی مدیران ماست که ارزش خود و طرف مقابل را زیر سوال می‌برند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان