جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | سردار نظر علی علیزاده ، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان نظر خود در انتصاب استاندار جدید را در بیانیه ای اعلام داشت. 

وی در این بیانیه خواستار تشکیل یک مجمع زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان برای معرفی گزینه‌های واجدشرایط استانداری شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بارها گفته ام بازهم می گویم 

وحدت و انسجام عامل موفقیت و پیروزی است.

در روزهایی که تب انتخاب استانداران در کشور بالاست و همه در انتظار انتخاب و استقرار نماینده عالی دولت در استانها می باشند. تعداد زیادی از اسامی افراد در لیست هایی در فضای مجازی و یا در جلسات مختلف جریانات سیاسی و یا با تهیه طومار و ارتباط گیری شنیده و دیده می شود. این شرایط از چند منظر قابل دقت و توجه می باشد .

۱_افرادی در خودشان این توانمندی را احساس می کنند که با وجود مشکلات و نیازها و کمبودها می توانند استان را مدیریت کنند و مشکلات را رفع نمایند، بسیار ارزشمند و قابل تحسین می باشد. و استان باید به داشته های خود افتخار نماید.

۲_ تکثر گزینه ها برای تصمیم گیران برای انتخاب دست باز تری را فراهم می نمایند تا با بررسی بین گزینه های مختلف، افرادی که توانمندی بیشتری دارند انتخاب و پیشنهاد نمایند.

۳_معرفی افراد توانمند از طرف شخصیت ها و گروه ها و جریانات سیاسی از منظر خودشان برای تصدی این مسئولیت خطیر امری پسندیده و قابل تقدیر است.

۴_ اینکه دولت سیزدهم به اجماع همه ی تاثیر گذاران بومی در استانها در کمک به انتخاب افراد شایسته این جایگاه اهمیت خاصی قائل می باشد البته بدور از سهم خواهی که اینگونه است. ارزشمند و ستودنی می باشد.

۵_برای به اجماع رسیدن نیازمند به توجه به منافع عمومی با عبور از منافع شخصی و گروهی و جریانی و هر گونه سهم خواهی عوامل موثر در تعیین گزینه ها برای تصدی این پست اجرایی استان می باشد. که انتظار است در همه‌ی موثرین باشد. 

۶_ باتوجه زمان اندک برای انتخاب استانداران توسط دولت پیشنهاد می گردد، با تشکیل یک مجمع از همه‌ی موثرین در یک مکان و یا بصورت گروه، گروه با نظارت نماینده محترم ولی فقیه در استان یا هیئتی زیر نظر ایشان، اقدام به شناسایی۳ تا ۴ نفر از افراد شایسته نموده و به وزارت کشور برای انتخاب استاندار استان پیشنهاد گردد. 

۷_ پس از ارائه پیشنهاد به وزارت کشور، لازم است کمیته ای انتخاب تا بصورت فعال پیگیری لازم را در تهران داشته باشند.

ان‌شاءالله با عنایت حضرت حق( جل و اعلا) و مولایمان حضرت ولی عصر (عج) آنچه خیر دین و دنیا و آخرت عنایت فرمایید. 

          سرباز کوچک ولایت

           نظر علی علیزاده

همرسانی کنید:

نظرات شما:

مهدی خسروی اندبیلی 20 شهریور 1400 ساعت 10:06

این کار انجام نمیشه، چون با شناختی که از افراد و تأثیر گذاران استان دارم، هیچ کس از حق خود بخاطر منافع مردم و استان کوتاه نمی آید و این یکدندگی و تکبر سیاسیون، ضربات محکم و غیر قابل جبران به پیکره استان زده، ما به عنوان شهروند از خدامونه که در استان اجماع و اتحاد صورت بگیره، ولی با شناختی که از این عزیزان دارم و فعالیت های گذشته ما مبنی بر نشست مشترک، میدونم این کار صورت نمی گیرد. موفق باشید

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان