جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

حکایت گیلان | از سوی بهروز عطایی سرمربی جدید تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران، ۱۴ والیبالیست به عضویت تیم ملی والیبال بزرگسالان درآمدند که، دو والیبالیست از گیلان حضور دارند.

علی رمضانی و مهدی جلوه دو والیبالیست شایسته گیلانی دعوت شده به اردوی تیم ملی با درخشش در اردو به عضویت تیم ملی والیبال بزرگسالان درآمدند تا همراه این تیم سه شنبه ۱۶ شهریور عازم ژاپن شوند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم گروه است.

تیم ملی والیبال در اولین بازی خود در تاریخ ۲۱ شهریورماه به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود، سپس روز ۲۲ شهریور با تایلند دیدار می‌کند و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در تاریخ ۲۳ شهریور مقابل پاکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

یکی از عوامل مهم در انتخاب این استعدادها، سرمایه‌گذاری مناسب استان در رده‌های سنی پایه است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا نفرات بیشتری به تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شوند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۴ بازیکن شرکت کننده در این رقابت‌ها را انتخاب و معرفی کرد که اسامی آن‌ها به قرار زیر است:
۱- میلاد عبادی‌پور
۲- میثم صالحی
۳- امیرحسین اسفندیار
۴- اسماعیل مسافر
۵- جواد کریمی
۶- علی رمضانی
۷- صابر کاظمی
۸- امین اسماعیل‌نژاد
۹- علی‌اصغر مجرد
۱۰- رضا عابدینی
۱۱- امیرحسین توخته
۱۲- مهدی جلوه
۱۳- محمدرضا حضرت‌پور
۱۴- ابوالفضل قلی‌پور

بهروز عطایی به عنوان سرمربی، مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع کیان و عظیم جزیده (مربیان)، علی فرهادی (پزشک)، حسین خوریانی (آنالیزور) و رضا قلی‌پور (ترابیست) ملی‌پوشان کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا همراهی می‌کنند.

به گزارش فارس، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.

منبع: فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان