شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403

 اختصاصی حکایت گیلان | کرونا در ایران هر روز ما را با زوایای جدید مدیریتی آشنا می‌کند. البته تمام رفتارهای که در این دوره توسط مدیران بخش‌های مختلف اخذ شده باید به عنوان مصادیق «ضد مدیریتی» تدریس شود.

آخرین نمونه تصمیماتی از این دست را هم در چگونگی اعلام تعطیلی سراسری و شکل اجرایی آن شاهد بودیم. ستاد ملی کرونا در روز شنبه 23 مرداد اعلام می‌کند که می‌خواهد از ساعت 12 ظهر روز 24 مرداد برنامه تعطیلی را اجرا کند و یک ساعت بعد خبر می‌رسد که ترافیک در جاده‌های منتهی به استانهای شمال آغاز شده است.

بعد از چند بار تجربه این شرایط در یک سال و نیم گذشته احتمال می‌رفت که در اجرایی شدن این نوع تعطیلی روش دیگری آزموده شود اما گویا عده‌ای به درس گرفتن از شکست یا تجربه مدیریتی اعتقادی ندارند.
بعد که قرار است سختگیری‌هایی در جاده انجام انجام شود خبر دیگری می‌رسد؛ تخفیف بلیط های قطار رجا به مقصد رشت و تهران به مقصد مشهد تخفیف خوبی دارد! ظرفیت قطارها هم تا چند روز آینده تکمیل است.

تخفیف بلیط های قطار رجا به مقصد رشت و مشهد | قطار ضد مدیریتی توقف ندارد!


چطور یک تصمیم در بالاترین سطح مدیریتی برای کنترل یک اپیدمی که کشور را تا مرز فلج شدن پیش برده و تعداد کشته‌های رسمی اعلام شده خبر از یک فاجعه انسانی می‌دهد به ضعیف‌تر شکل ممکن اجرایی می‌شود؟ بماند که برخی کارشناسان تعطیلی 7 روزه را حتی در صورت اجرای مطلوب هم بی نتیجه می‌دانند و معتقدند تاثیری در شکستن زنجیره بیماری ندارد.
ولی سوالی که شکل می‌گیرد این است؛ آیا کرونا از قطار فراری است؟ یا گیلان و خراسان رضوی فقط در برابر خودروهای شخصی حاوی ویروس کرونا ضربه پذیر هستند؟ آیا هنوز باید منتظر تجربه اندوزی مدیران ناکارآمد باشیم؟ چند پیک و چند فوتی؟

ماه‌ها انتظار برای واکسنی که برچسب تولید ملی داشته باشد باعث شد تاهزاران نفر با آه و افسوس به خاک سپرده شوند. انتظار و وعده رسیدن به نتیجه هر هفته و هر ماه تمدید شد و امروز تعداد فوتی‌های های 24 مرداد عدد وحشتناک 620 را نشان می‌دهد، 620 تنی که می‌توانستند امروز واکسن زده و زنده باشند. حالا رئیس جمهور جدید به این نتیجه رسیده‌اند که بله باید وارد کنیم و منابع اینکار هم فراهم می‌شود. رئیس جمهوری که وزیر پیشنهادی‌اش برای وزارت بهداشت جز افرادی است که نامش در میان مخالفان واردات واکسن در دوره رئیس جمهور قبلی به چشم می‌خورد.
تغییر نظرهیچ اشکالی ندارد گاهی فقط دیر می شود به آن اندازه که دیگر نفسی برای 620 نماند .به اندازه که جاده شمال دیگر لبخند هزاران نفر را نخواهد دید، از بلیط تخفیفی قطار رجا استفاده نخواهد ...

تخفیف بلیط های قطار رجا به مقصد رشت و مشهد | قطار ضد مدیریتی توقف ندارد!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان