شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | با رای گیری داخلی شورا، پنج عضو شورای شهر رشت در کمیسیون ماده صد شهرداری معرفی شدند که از نکات جالب این رای گیری جا ماندن سید امیرحسین علوی با سابقه سه دوره حضور در شورا و از سوی دیگر انتخاب علیرضا تاج شهرستانی برای این کمیسیون کاملا تخصصی بود.

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در سومین جلسه شورا، با اشاره به تمایل تعدادی از اعضا به عضویت در کمیسیون ماده صد خواستار رای گیری بین اعضا جهت جلوگیری از هرگونه شائبه و دلخوری شد.

در ادامه هشت عضو شورا کاندیدای عضویت در کمیسیون ماده صد شدند. از میان کاندیداها سیدامیرحسین علوی، مجید عزیزی و نادر حسینی نتوانستند آرای لازم برای عضویت در کمیسیون ماده صد را به دست آورند و مسعود عباس نژاد، رضا عاشری، مهدی نوری هریس، هادی رمضانی و علیرضا تاج شهرستانی به عضویت این کمیسیون درآمدند.

نکته جالب توجه اینکه در جلسه گذشته به نظر میرسید چهار نفر از اعضا (علوی، حسینی، عزیزی و عاشری) از مخالفین شهردار هستند هرچند در نهایت تنها دو نفر رای سفید به ادامه فعالیت او دادند و دو عضو دیگر موافقت خود با ادامه حضور احمدی در راس شهرداری رشت را اعلام کردند. حال در بین ۸ کاندیدای کمیسیون ماده صد هر ۴ عضو حامی شهردار (عباس نژاد، نوری هریس، رمضانی و تاج شهرستانی) آرای کافی را به دست آوردند و از بین مخالفین شهردار تنها رضا عاشری موفق به کسب آرای مورد نیاز شد.

یکی دیگر از نکات جالب توجه انتخاب تاج شهرستانی برای این کمیسیون کاملا تخصصی است. آن هم در شرایطی که این عضو شورا پیش از این سابقه بازیگری در شبکه باران را داشته و احتمالا آشنایی چندانی با مسائل مربوط به کمیسیون ماده صد ندارد.

منبع:حرف تازه

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان