سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | دفتر آیت‌الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی عدم حضور ایشان به عنوان سخنران دهه اول محرم در مسجد خواهر امام رشت علیرغم تبلیغات صورت گرفته، اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در متن این اطلاعیه آمده است:

مجلس عزاداری دهه اول ماه محرم با حضور و سخنرانی آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با قدمت بیش از ۳۵ ساله و بدون حتی یک سال وقفه در رشت برگزار می‌شد.

ایشان در دوران چندین ساله مسئولیت خود به عنوان رئیس مرکز اسلامی اتریش و هامبورگ آلمان با تاکید بر برگزاری مجلس دهه اول ماه محرم، خود را به رشت می‌رساندند تا در این مراسم شرکت کنند.

متأسفانه امسال به علت شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا و ابتلای آیت‌الله رمضانی به این بیماری، حضور ایشان به عنوان سخنران مراسم دهه اول ماه محرم در مسجد خواهر امام رشت میسر نشده و مراسم مذکور از روز یکشنبه ۲۴ لغایت ۲۸ مرداد ماه با سخنرانی یکی از خطبای شهیر استان در همان مکان و رأس ساعت ۶:۳۰ صبح با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی برگزار می‌شود.

این دفتر ضمن آرزوی قبولی عزاداری مردم در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، از همه علاقه‌مندان خواستند تا برای سلامتی و بهبودی آیت‌الله رمضانی و همه بیماران دعا کنند.

منبع:مهر

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان