سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403
شهردار تالش خبر داد:

پل اصلی شهر تالش تعریض می شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ ۲۱:۴۸ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | وارنا خبر نوشت:  روز چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ، مهندس شهرام غنی زاده از تعریض پل اصلی شهر تالش به عرض ۵ متر و طول ۹۰ متر خبر داد.

با توجه به سیل سال گذشته و تخریب زیرساختها و پایه های پل های شهرستان تالش ، و الخصوص پل اصلی شهر ، تصمیم گرفته شد ، که با گذشت زمان این فضاها را ترمیم و یا در صورت نیاز پل جدید احداث کنند.


به همین دلیل شهرام غنی زاده شهردار تالش با جدیت و تلاش شبانه روزی اش و با همت پرسنل خدوم و زحمت کش شهرداری تالش پل اصلی شهر تالش که دغدغه خیلی از شهروندان بود حل و فصل شود ، و بزودی پل اصلی شهر به عرض ۵ متر و طول ۹۰ متر تعریض خواهد شد که قطعا باعث میشود تردد خودروها به خوبی انجام بشود .


گرچه با تخریب پل عابر پیاده سد ساحلی تالش ، با گذشت یکسال از سیل سال گذشته ، مردم از روی پل اصلی تردد می کند که می تواند خطر آفرین باشد و در این خصوص هشدار هم دادیم ، مسئولین قول دادند در این خصوص اقدامات لازم را انجام بدهند .

غنی زاده در گفتگو با خبرنگار وارنا خبر اظهار نمود : در حال حاضر با بررسی مشکلات و کمبودهای اساسی که شهر تالش دارد ، ما تصمیم گرفتیم ، پروژه هایی که جزو مهمترین ها هستند را در دستور کار قرار بدهیم و با پیگیری های اعضای محترم شورای شهر تالش و مسئولین شهرستان ، پل عابر پیاده جدید را احداث نماییم ، و با احداث پل عابر جدید ، مردم بتوانند در امنیت و آرامش کامل تردد کنند .


شهردار تالش گفت : من بعنوان یک شهروند تالشی ، فارغ از بحث شهردار بودنم ، علاقمند هستم شهرم را بسازم و بهترین امکانات را به مردم نجیب شریف تالش ارائه بدهم و این امر با همت و همدلی ، دوستی اعضای شورا می باشد. بنده قول مساعد را می دهم با روی کار آمدن شورای ششم با اتحاد و همدلی برای ساختن شهر قدم های مثبت و بزرگی را بر خواهیم داشت .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان