پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
فصل نقل و انتقالات فوتبال در انتظار 20 تصمیم مهم:

از معمای کریستیانو تا پرسشی به نام هازارد

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۱۰:۵۵ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | قطعاً در تابستان پیش رو شاهد انتقال هایی جذاب و فوق‌العاده خواهیم بود.  

گریزمان یا دمبله؟آیا دورتموند هالند و سانچو را از دست خواهد داد؟ در صورت جدایی کیلیان امباپه پاری‌سن‌ژرمن چه اقدامی انجام خواهد داد؟ چه تیمی می‌تواند هری کین را جذب کند؟ آیا ژائو فلیکس در اتلتیکو به کار خود ادامه خواهد داد؟ کریستیانو رونالدو چه خواهد کرد؟

فصل به تصمیمات شما بستگی خواهد داشت. چندین پروژه وجود دارد که باید در این تابستان وضعیت‌شان مشخص شود. 20 فوتبالیست وجود دارند که می توانند در تابستان باعث یک زمین لرزه شوند.

 

سریال لیونل مسی

قرارداد لیونل مسی در تاریخ 30 ژوئن به پایان خواهد رسید اما تمام سیگنال ها نشان می دهد که او به کار خود در بارسلونا ادامه خواهد داد. در صورت تحقق این امر خروج برخی بازیکنان بارسلونا قابل پیش بینی خواهد بود. مسئله تمدید قرارداد لیونل مسی بسیار خوب پیش می رود اما هنوز چیزی قطعی نشده است. با این حال خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کاملاً به ماندگار شدن فوق ستاره آرژانتینی امیدوار است.

 

 ادامه دریبل زدن های امباپه

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در ژوئن 2022 پایان می یابد. هر هفته در مورد ستاره 22 ساله و آینده اش صحبت می شود. مذاکره با پاری سن ژرمن به نتیجه نمی‌رسد و مادرید نیز شرایط را بررسی می کند. او پرطرفدار ترین فوتبالیست کره زمین است و طبق اعلام سایت ترنسفر مارکت ارزش وی 160 میلیون یورو برآورد شده است. خروج او بازی دومینو واری را رقم خواهد داد چرا که باعث می‌شود پاری سن ژرمن به دنبال جذب یک بازیکن جایگزین برود.

 

 معمای کریستیانو

سومین فصل حضور او در یوونتوس باعث شد که ادامه کارش در این تیم که تا سال 2022 در قرارداد آورده شده با هاله ای از ابهام روبرو شود. فوق ستاره پرتغالی آقای گل سری آ شد تا یک بار دیگر قابلیت های فوق العاده خود را نشان داده باشد. یوونتوس فصل را با قهرمانی کوپا ایتالیا به پایان رساند اما به نظر می رسد که رونالدو حال خوبی در این تیم ندارد و آخرین اظهارنظرهای او با تردیدهای فراوانی همراه بود.

 

  ابهام درباره هالند

تانک دورتموندی ها با آینده ای کاملاً مبهم روبرو است و هیچ تیم بزرگی در اروپا نیست که خواهان جذب این بازیکن نباشد. قرارداد او در سال 2024 به پایان می‌رسد اما بر هیچ کس پوشیده نیست که تا آن زمان در دورتموند نخواهد ماند. باشگاه آلمانی قصد دارد دیر یا زود با حداقل 100 میلیون یورو او را به فروش برساند.

 

 دومینوی گریزمان

دو فصل حضور پرفراز و نشیب در ترکیب بارسلونا و گذراندن روزهای نه چندان خوب باعث شده که شایعات در رابطه با احتمال جدایی آنتوان گریزمان از این تیم به گوش برسد. او تا سال 2024 قرارداد دارد و اگر چه تا حدودی قیمتش کاهش یافته اما می تواند تیم‌های اروپایی را برای جذب خود اغوا کند.

 

 پرسشی به نام هازارد

یکی از بحث برانگیزترین معماهای فوتبال اروپا وضعیت ادن هازارد است. او با امیدهای فراوان به مادرید آمد اما بعد از مصدومیت در لیگ قهرمانان اروپا شرایط برایش اسف بار دنبال شد. قیمت او تا حدود بسیار زیادی کاهش یافته و در عین حال تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد.

 

 سورپرایز هری کین

علاقه او برای ترک تاتنهام ماشین‌حساب های این باشگاه را از جیب خارج کرده است.مهاجم 27 ساله انگلیسی تا سال 2024 قرارداد دارد و این یک دارایی برای باشگاهش است. قیمت او بیش از 100 میلیون یورو است.

 

 وضعیت پیچیده دمبله

او برای به فراموشی سپردن جدایی نیمار به بارسلونا آمد. اوضاع برای او پیچیده پیش رفت و مصدومیت ها و از طرف دیگر سبک بازی متفاوت او باعث شد که نتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد. قرارداد دمبله در سال 2022 به پایان می پذیرد و هیچ پیشرفتی برای تمدید قابل مشاهده نیست.

 

 زمان راموس

ظرف چند هفته آینده قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید به پایان می‌رسد. مصدومیت ها و کش و قوس ها در رابطه با تمدید قرارداد او فصل عجیبی را برای مدافع اسپانیایی رقم زده است. در حال حاضر توافق بسیار دور از ذهن به نظر می رسد اما باید دید که طی روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. همچنین عدم حضور او در یورو نیز باعث نشده که تغییر خاصی در مذاکرات ایجاد شود.

 

 دوناروما در دسترس

اگر تیمی به دنبال یک دروازه بان جوان و در عین حال سطح بالا است، دوناروما در دسترس خواهد بود. اخیراً مشخص شد که راه او و میلان به جدایی ختم شده است. با این حال دروازه بان ایتالیایی با پول شناخته می شود.

 

  تردید درباره دیبالا

ستاره آرژانتینی نیز فصل پر فراز و نشیبی را در یوونتوس پشت سر گذاشته است. قرارداد او در سال 2022 به اتمام می رسد و او در زمره بازیکنانی است که می تواند به آینده باشگاه و از طرف دیگر درآمدزایی کمک کند. او در سن 27 سالگی می تواند نقش مهمی را در هر تیمی ایفا کند.

 

 هرج و مرج گرت بیل

گرت بیل را می توان مانند یک جعبه شگفت انگیز دانست. مرد ولزی بعد از یک فصل حضور در تاتنهام باید دوباره به رئال مادرید بازگردد. همچنین قرارداد او در سال 2022 به اتمام خواهد رسید. به نظر می رسد که هفته های بسیار شگفت انگیزی در مورد گرت بیل در راه است چرا که او همواره با کارهای خود باعث سوپرایز همه شده است. حتی اخیرا شایعاتی در رابطه با خداحافظی او از فوتبال بعد از رو شنیده شده است.

 

 اوضاع ژائو فلیکس

اگرچه بعد از قهرمانی در لالیگا به نظر می رسد که ژائو فلیکس در اتلتیکو مادرید ماندگار خواهد بود اما در عین حال احتمال انتقال این بازیکن به یک تیم دیگر را هم نمی‌توان منتفی دانست. ستاره پرتغالی تا سال 2026 با اتلتیکو قرارداد دارد اما حضور نامنظم در ترکیب این تیم باعث شده که شایعاتی در مورد آینده اش شنیده شود.

 

 شک در مورد واران

به نظر می‌رسد که رافائل واران را باید به درهای خروج رئال مادرید نزدیک دانست. گفته می‌شود که این بازیکن نمی خواهد قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کند و از طرف دیگر چند تیم بزرگ اروپایی نیز خواهان به خدمت گرفتن او هستند که در این صورت می‌تواند درآمدزایی خوبی برای رئال مادرید ایجاد شود.

 

 لائوتارو، مهره کلاسیک نقل و انتقالات

ستاره آرژانتینی که با اینتر اسکودتو را فتح کرد یک مهره کلاسیک در نقل و انتقالات محسوب می شود و همواره بحث هایی در رابطه با او مطرح بوده است. این بازیکن تا سال 2023 با اینتر قرارداد دارد اما قیمت او حدود 75 میلیون یورو برآورد شده است. لائوتارو همواره هدف نقل و انتقالاتی بارسا بوده اما حالا به نظر می‌رسد که اتلتیکو نیز به جمع مشتریان او اضافه شده است.

 

 یک تابستان دیگر با موراتا

بازهم آینده آلوارو موراتا نامشخص است. یوونتوس گزینه خرید این مهاجم که تا سال 2023 با اتلتیکو مادرید قرارداد دارد را پیش روی خود می‌بیند‌. از طرفی بعید به نظر می‌رسد که با توجه به اندیشه‌های دیه‌گو سیمئونه او جایی در ترکیب اتلتیکو داشته باشد. او در 28 سالگی به دنبال حضور در تیمی است که بتواند در آن تداوم داشته باشد. موراتا اخیرا در مصاحبه ای با مارکا گفته بود که چیزی در مورد آینده نمی داند.

 

 جیدون سانچو در نقش جادوگر

یک لندنی مانند برزیلی ها دریبل میزند. این جیدون سانچو است؛ بازیکنی بسیار با ارزش تنها در سن 21 سالگی. قرارداد او با دورتموند در سال 2023 به پایان می رسد و عملکرد او می تواند هر تیمی را برای جذبش اغوا کند. با این حال باشگاه آلمانی امیدوار است که در این تابستان حداقل یکی از بین سانچو یا هالند را حفظ کند.

 

 تصمیم کنده

این بازیکن در این فصل خود را در قامت یکی از بهترین مدافعان فوتبال اروپا نشان داده است. مدافع سویا در 22 سالگی خود را به عنوان یکی از منابع اقتصادی باشگاه به اثبات رسانده است. کنده بند آزادسازی 80 میلیون یورویی دارد که دیواری غیر قابل عبور محسوب نمی شود. او تا سال 2024 با سویا قرارداد دارد.

 

  واینالدوم،کاملا رایگان

از قبل مشخص شده بود که لیورپول یکی از هافبک های خود را از دست خواهد داد. قرارداد واینالدوم هلندی با لیورپول به پایان رسیده و او حالا به بارسلونا بسیار نزدیک است. با این حال اخیراً پاری‌سن‌ژرمن نیز به مشتری جدی اش تبدیل شده و به همین خاطر بارسا قصد دارد هر چه سریعتر کار انتقال او را تمام کند.

 تصمیم نهایی دیپای

ممفیس دیپای همچنان یکی از بازیکنان مورد علاقه رونالد کومان برای حضور در بارسا محسوب می شود.  بارسلونا به شکل رایگان سرخیو آگوئرو را به خدمت گرفت و حالا می تواند این کار را در رابطه با کاپیتان سابق لیون نیز انجام دهد. در 27 سالگی او به بازیکنی بسیار وسوسه انگیز در بازار نقل و انتقالاتی تبدیل شده است.

 

منبع: ورزش 3

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان