جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل هتک حرمت یکی از روحانیان در کیاشهر در مدت کمتر از 24 ساعت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی گفت : روز گذشته جوانی 24 ساله در شهر کیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه که به علت مصرف مواد مخدر صنعتی حالت طبیعی نداشت ، در اقدامی ناهنجار اقدام به هتک حرمت یکی از روحانیان این شهرستان می‌کند.

 

وی برخورد جدی و قاطعانه با عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان در هر لباس و موقعیت را یکی از وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود : مأموران پلیس آستانه اشرفیه بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این فرد را آغاز کرده و با تلاش‌های انجام شده ، ظهر امروز متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به پیامدهای سوء ذهنی و رفتاری مصرف مواد مخدر در ارتکاب رفتارهای ناهنجار ، گفت : ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان ، خط قرمز نیروی انتظامی است و همانگونه که بارها بر آن تأکید شده پلیس در برخورد قاطع با چنین رفتارهای ناشایستی هرگز کوتاه نخواهد آمد.

 

سردار ملکی از ابراز ندامت و پشیمانی متهم این پرونده خبر داد و افزود : پس از دستگیری متهم ، در جریان شناسایی وی توسط روحانی یادشده ، متهم با ابراز ندامت از اقدام ناشایست و غیرانسانی خود ، دلیل ارتکاب این عمل را نداشتن حالت روحی مناسب به دلیل مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

 

وی در پایان بر لزوم حفظ کرامت و آبروی همه شهروندان تأکید کرد و گفت : متهم با تشکیل پرونده ، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهد گرفت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان