حکایت گیلان | در جلسه هیات مدیره شرکت آبفای گیلان عقد تفاهم نامه با انجمن دفاتر پیشخوان دولت تصویب شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای گیلان بیان داشت: در راستای ارائه خدمات رسانی آسان و سریع به متقاضیان، با توجه به فرآیند محور شدن نرم افزار مشترکین، نسبت به عقد تفاهم نامه با انجمن دفاتر پیشخوان اقدام شد.
محمد رحیم زاده تصریح کرد: در راستای همکاری دفاتر پیشخوان با دستگاههای اجرایی خدمات دهنده جهت کاهش تصدی گری، کاهش مراجعات مردمی به دستگاههای اجرایی، کاهش هزینه تمام شده خدمات، ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات و تسریع در خدمات رسانی عملیات قابل واگذاری در حوزه معاونت خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب برون سپاری شد.
وی افزود: بدین منظور طی عقد تفاهم نامه ای از سوی مدیران امور شهرستانی با دفاتر پیشخوان دولت دارای پروانه بهره برداری، 18 فقره از خدمات برون سپاری می شود؛ درخواست برقراری انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب از جمله خدمات قابل واگذاری غیرحضوری می باشد.
در این راستا ضمن ابلاغ شیوه نامه و روش اجرا به دفاتر پیشخوان، نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی جهت بهره برداری کاربران نیز اقدام شد.