پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

در این نامه که با امضای محسنی اژه‌ای رئیس‌شورای نظارت و در اعتراض به توقف پخش سریال گاندو 2 به علی عسگری ارسال شده، از سازمان خواسته تا علت فشارهای بیرونی که منجر به توقف پخش این سریال شده است اعلام شود.

به گزارش حکایت گیلان | عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: این شورا در نامه‌ای خطاب به رئیس‌سازمان خواستار توضیح درباره دلایل توقف پخش سریال «گاندو ۲» شده است.

«سید احسان قاضی زاده هاشمی» در گفت‌وگویی گفت: شورای نظارت نامه‌ای را خطاب به رئیس‌سازمان صداوسیما نوشته و خواهان توضیح ایشان درباره توقف پخش سریال «گاندو ۲» شده است.

وی ادامه داد: در این نامه که با امضای محسنی اژه‌ای رئیس‌شورای نظارت و در اعتراض به توقف پخش سریال گاندو 2 به علی عسگری ارسال شده، از سازمان خواسته تا علت فشارهای بیرونی که منجر به توقف پخش این سریال شده است اعلام شود.

قاضی زاده تاکید کرد: در این نامه همچنین به آقای علی عسکری گفته شده پخش سریال نباید متوقف می‌شد و از ایشان خواسته شده که زمان و نحوه پخش سریال را دقیقا مشخص کنند. این موضوع به قید فوریت برای رئیس‌سازمان صداوسیما ارسال شده و ایشان هم موظف هستند که پاسخ نامه را هرچه سریع‌تر به ما اعلام کنند.

منبع:فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان