جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری:

هفت هزار اصله نهال در انزلی توزیع می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۱۳:۰۲ چاپ

رئیس منابع طبیعی شهرستان بندرانزلی از توزیع هفت هزار اصله نهال از نوع صنوبر و سوزنی برگها به منظور اشاعه فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکایت گیلان | مهرزاد ناصری روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهال ها بصورت رایگان در هفته منابع طبیعی بین مردم توزیع خواهد شد، اظهار داشت: همچنین ظهر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۰۰ اصله نهال در محوطه مصلی نماز جمعه و ۱۰۰ اصله نهال در یک مجموعه فروشگاهی در روستای طالب آباد انزلی غرس خواهد شد.

وی افزود : حدود ۲۰۰ اصله نهال سوزنی برگ نیز در مجتمع گردشگری جهانگردی انزلی به منظور حفاظت از سرمایه های ملی کاشته خواهد شد.   

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای اداره منابع طبیعی انزلی در رفع تصرف از اراضی ملی در سال جاری ، خاطرنشان کرد: در راستای احکام صادره از دادگاه برای رفع تصرف ۱۴۵ هزار و ۵۹۸ مترمربع ، ۲۳ هزار و ۵۶۰ متر مربع توسط ماموران منابع طبیعی بصورت آنی رفع تصرف شد .  

ناصری با بیان اینکه در سال ۹۹ ، بیش از  ۱۷ هزار متر مربع چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است ، افزود : ارزش ریالی این کشفیات ۳۵۶ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال بوده است .

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان