جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
معاون فنی معاونت بهداشتی علوم پزشکی گیلان:

۳۰۰ هزار دوز واکسن برای تزریق به سالمندان در گیلان نیاز است

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۱۶:۲۵ چاپ

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص مقدار مورد نیاز واکسن کرونا به سالمندان گیلانی افزود: حدود ۳۰۰ هزار سالمند در گیلان داریم و در این راستا نیازمند ۳۰۰ هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به سالمندان در این استان هستیم.

به گزارش حکایت گیلان | دکتر مسعود نوروزی در گفت وگویی در خصوص روند تزریق واکسن کرونا در استان اظهار کرد: در مرحله نخست از واکسیناسیون کرونا ۱۳۰ دوز واکسن کرونا به کادر مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تزریق شد.

وی خاطرنشان کرد: واکسن کرونا در نوبت‌های بعدی نیز با شمار دوزهای بیشتری وارد استان خواهد شد و به گروه‌های پرخطر نظیر سایر کادر درمان و سپس به سالمندان تزریق خواهد شد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به فازبندی واکسیناسیون کرونا در گیلان، ادامه داد: پس از کادر بهداشت و درمان، سالمندان و گروه های پرخطر در اولویت تزریق واکسن قرار دارند.

وی در خصوص مقدار مورد نیاز واکسن کرونا برای تزریق به سالمندان گیلانی افزود: حدود ۳۰۰ هزار سالمند در گیلان داریم و در این راستا نیازمند ۳۰۰ هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به سالمندان در استان هستیم.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یادآور شد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و خودداری از برگزاری دورهمی ها همچنان تنها راه مقابله با شیوع بیشتر کرونا است.

منبع:ایسنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان