جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

علی کریمی یکی از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون فوتبال به یک دغدغه مهم برای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی تبدیل شده است.

به گزارش حکایت گیلان | چند روز پیش بود که خبر آمد علی کریمی قصد مناظره در رسانه ملی یعنی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی را ندارد و فقط می‌خواهد از طریق اینستاگرامش تبلیغ کند.

این اتفاق در حالی افتاده که کریمی از طرف چندین برنامه تلویزیونی مثل ورزشگاه شبکه پنج، ورزش و مردم شبکه یک، شب‌های فوتبالی شبکه ورزش و فوتبال برتر شبکه سه سیما به حضور دعوت شده که کریمی اعلام کرده حاضر است به صورت زنده با کاندیدا‌ها مناظره کند و حتی حاضر نیست به صورت ضبطی در مناظره‌ها شرکت کند. کریمی وقتی با اصرار شبکه سه هم روبرو شده اعلام کرده اگر شبکه سوم سیما برنامه‌ای با حضور هر ۴ نفر برگزار کند مایل به شرکت در آن خواهد بود تا با سایر رقبای خود جهت به دست آوردن کرسی ریاست فدراسیون فوتبال به بحث و چالش بپردازد.

جدا از این ماجرا، در حالی که گفته می‌شود شورای سیاستگذاری ورزش سازمان صدا و سیما به برنامه سازان ورزشی رادیو و تلویزیون اطلاع داده که نباید مناظره‌ای بین کاندیدا‌های فدراسیون فوتبال برگزار شود، حالا خبر رسیده اتحادیه مدیران فوتبال باشگاه‌های ایران، روز شنبه هفته آینده در سالن ساپکوی ایران خودرو، نشستی را برگزار خواهند کرد که تا این لحظه حضور شهاب الدین عزیزی خادم و کیومرث هاشمی قطعی شده، آجرلو قول داده است بیاید و هنوز علی کریمی پاسخ رسمی به اتحادیه فوتبال نداده است.

علی کریمی قبلا هم گفته بود که از طریق صفحه شخصی خود در ایسنتاگرام که دنبال کننده‌های میلیونی هم دارد برای بیان اهداف و برنامه‌های خود جهت رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال استفاده خواهد کرد، اما رسانه ملی حالا پس از این ماجرا‌ها به برنامه سازان گفته است که بهتر است تبلیغات خودشان را به صورت ویدیو‌هایی ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای به برنامه‌های مختلف بفرستند تا از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شود.


منبع: فرارو

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان