سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | شهردار تالش با بیان اینکه حریق گسترده یک مجتمع قرآنی (دارالقرآن) در شهر با تلاش آتش نشانان خاموش شد، گفت : در جریان این عملیات به دلیل گستردگی حریق و دود بسیار ناشی از آن چهار آتش نشان مصدوم شدند.

داوود قوی پنجه افزود: حریق این مجتمع سه طبقه واقع در میدان امام علی (ع) شهر تالش ساعت ۹:۳۰ به مرکز آتش نشانی گزارش شد که فوری پنج دستگاه ماشین آتشنشانی به مرکز شهر اعزام شد و با توجه به وسعت حریق سه دستگاه خودرو اطفاء نیز از شهرهای همجوار یعنی اسالم، لیسار و جوکندان اعزام و نسبت به خاموش کردن حریق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در طبقه سوم این ساختمان روی داده و کل طبقه و سقف را دربر گرفته بود، گفت: بلافاصله نسبت به تخلیه ساختمان اقدام شد و هیچ شهروندی در این حادثه آسیب ندید اما ۴ آتش نشان ما مصدوم شدند که به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: طبقه سوم و سقف این دارالقرآن که متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان است کاملا سوخت اما میزان خسارت وارده باید ارزیابی شود.

وی تصریح کرد: علت آتش سوزی بر اساس بررسی های اولیه بروز اتصالی در سیم های برق است اما بررسی های دقیق و کارشناسی ادامه دارد.

منبع:ایرنا 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان