دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | با کشف بقایای گوشت و لاشه یک عدد بز کوهی در شهرستان رودبار، شکارچی متخلف رودباری پس از ساعت‌ها بررسی نامحسوس ماموران و اخذ حکم ورود به منزل از سوی دادستانی دستگیر شد.

علی فرهی تکرمی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودبار امروز ۲۶ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف و ضبط سلاح و لاشه بز از شکارچی رودباری، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری پلیس اطلاعات نیروی انتظامی بر اساس گزارشات مردمی متوجه نگهداری سلاح غیر مجاز و مهمات توسط شکارچی غیر مجاز در منطقه علی آباد شدند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده، افزود: پس از ساعت‌ها بررسی نامحسوس ماموران و اخذ حکم ورود از سوی دادستانی به منزل وی موفق به دستگیری متخلف شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رودبار گفت: از شکارچیان غیرمجاز، بقایای گوشت و لاشه یک عدد بز کوهی، یک قبضه سلاح گلوله زنی، و یک قبضه سلاح ساچمه زنی و مقادیر زیادی مهمات کشف شد. فرهی تصریح کرد: شکارچیان پس از صورتجلسه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرهی با تقدیر از مقام قضایی شهرستان و پرسنل نیروی انتظامی و یگان حفاظت از مردم خواست هر گونه‌ شکار سلاح غیرمجاز را به اداره محیط زیست اطلاع رسانی کنند.

شکار

منبع:ایسنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان