سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
رئیس مرکز اورژانس گیلان:

دومین پایگاه اورژانس بانوان رشت راه اندازی شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۱۴:۳۹ چاپ

 حکایت گیلان | رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از افتتاح دومین پایگاه اورژانس بانوان در رشت خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا،)؛جمشید محمدی- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از افتتاح دومین پایگاه اورژانس بانوان رشت خبر داد.

 جمشید محمدی در همین راستا گفت: به منظور خدمات رسانی اورژانسی به بانوان و نیاز ضروری به حضور بانوان کارشناس فوریت‌های پزشکی، جهت امدادرسانی در شرایط بحرانی و اورژانس‌های مربوط به زنان، دومین پایگاه اورژانس بانوان رشت در محل کلینیک شهدای سلامت، افتتاح شد.


رئیس مرکز اورژانس گیلان، افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم از اورژانس بانوان و برخوردهای مثبت حضور بانوان در ماموریت‌ها و تسهیل در ارائه خدمت به بانوان، دومین پایگاه اورژانس بانوان افتتاح شد.

محمدی ادامه داد: به کارگیری  پرسنل مجرب و بانوان تحصیل کرده در رشته‌های فوریت‌های پزشکی، پرستاری و مامایی و همچنین به کارگیری راننده امدادگر خانم، پایگاه اورژانس بانوان گیلان را در سطح کشور منحصر به فرد کرده است .


در پایان رئیس مرکز اورژانس گیلان گفت: امیدواریم شاهد افزایش پایگاه‌های اورژانس بانوان در استان گیلان باشیم و بتوانیم این خدمات را در شهرهای دیگر استان نیز گسترش دهیم.

گفتنی است؛ با راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس بانوان، تعداد پایگاه‌های فعال اورژانس استان به ۸۷ پایگاه رسیده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان