پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403

 حکایت گیلان | استاندار گیلان با بیان اینکه روز قدس زمانی است تا قدرت، ابهت، صلابت و اقتدار مسلمانان و آزادگان جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید ، گفت : امروز رژیم غاصب صهیونیستی به بیان رهبر معظم انقلاب در تله و با تلاق خودساخته اش گرفتار شده و انشاالله در آن فرو می رود .

اسدالله عباسی امروز در جمع راهپیمایان روز قدس افزود: انشاالله این فریاد وخروش انقلابی مردم ایران وهمه مسلمانان و آزادگان جهان به زودی نتیجه می دهد و شاهد آزادی قدس به دست جوانان فلسطینی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: روز قدس؛ روز اسلام، روز برادری و اتحاد ، زمان عدالت خواهی و آزادگی، روز همه انسان های آزاده دنیاست که در برابر ظلم می ایستند و سر تعظیم فرود نمی آورند.

وی تصریح کرد: به یمن بینش عمیق و نگاه آرمان خواهانه و آینده نگرانه بنیانگذارفقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم وحدت و یکپارچگی، جهان اسلام امروز به مظهر اتحاد امت های اسلامی و انسجام مشت های گره کرده و فریادهای رسای آزادی و آزادی خواهی از یوغ ددمنشان خبیث تبدیل شده است.

وی افزود: اینک مردم ما با حضور گسترده خود در این صحنه ضمن اعلام حمایت و اتحاد خود با مردم مظلوم فلسطین، بیزاری و مقاومت در برابر مستکبران جنایتکار را فریاد کردند.

وی تصریح کرد: استکبار و صهیونیست بدانند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین‌ فلسطین کوتاه نخواهند آمد و پیروزی نزدیک است.

منبع/ ایرنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان