سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف، جمع آوری بیش از ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان رشت خبر داد و گفت: این فروشگاه بزرگ پلمب و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم به یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان گیلان ارجاع شد.

مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام گشت‌های مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز که از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، اظهار کرد: از زمان شروع گشت‌ها تاکنون ۴۱۴ اکیپ گشت مشترک در دو نوبت صبح و عصر با چهار هزار و ۸۱۴ بازرسی از واحدهای صنفی استان گیلان انجام شده است.
وی با بیان اینکه در جریان بازدیدهای انجام شده، برای یک هزار و ۴۹۹ واحد متخلف پرونده تشکیل شد، گفت: متخلفین به مجازات ۵۵ میلیارد و ۸۷ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۹۲۹ ریال محکوم و ۸۰ واحد صنفی نیز با حکم تعزیرات حکومتی گیلان پلمب شدند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه با حضور رئیس گشت مشترک مرکز استان و با همراهی بازرسین صمت، شبکه بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته از یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در رشت کشف و جمع آوری شد، افزود: سردخانه و محل نگهداری گوشت این فروشگاه بزرگ بدلیل تخلفات بحرانی بهداشتی پلمب و پرونده تخلف این فروشگاه جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم به یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان گیلان ارجاع شد.
امینی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزهای کالا و خدمات، بهداشتی و قاچاق کالا گزارش خود را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گیلان اعلام کنند.

منبع:فارس

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان