یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، ۴ نفر در استان زنجان جان باختند.

داریوش تقی‌لو در رابطه با حادثه گازگرفتگی، اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته (جمعه ۱۰ فروردین‌ ماه) در پی گزارش حادثه گازگرفتگی در شهرک امیرکبیر زنجان، تکنسین‌های اورژانس با ۲ کد آمبولانس ولی‌عصر (عج) و قائم به محل حادثه اعزام شدند.

وی از فوت ۴ نفر بر اثر حادثه گازگرفتگی با مونوکسید کربن خبر داد و افزود: متاسفانه پس از بررسی‌های اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس متوجه شدند که ۳ خانم ۲۲، ۲۳ و ۳۵ ساله و یک کودک ۴ ساله جان باختند.

این مسئول در رابطه با علت گازگرفتگی، تصریح کرد: علت این حادثه نشت گاز از آب‌گرم‌کن بوده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در رابطه با حادثه رانندگی، گفت: همچنین روز گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه پراید با یکدیگر در ساعت ۱۸:۵۰ در خروجی خدابنده به سمت زنجان، ۱۰ نفر مصدوم شدند.

تقی‌لو با اشاره به اعزام تکنسین‌های اورژانس به همراه ۲ کد آمبولانس خدابنده و سجاس، اظهار کرد: ۱۰ مصدوم خانم‌های ۳۰، ۳۵، ۳۱، ۶، ۱۰، ۳۶, ۲۰, ۴۰،۴۴، ۲۶ و ۱۰ ساله بودند.

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده برای دریافت خدمات درمانی بیمارستانی منتقل شدند.

منبع:ایسنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان