دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر رشت مطرح کرد:

پلمب کارخانه آسفالت شهرداری رشت و عدم مجوز برداشت مصالح علت وضعیت نامناسب آسفالت شهری

۱۴۰۳/۰۱/۱۱ ۱۰:۴۵ چاپ

 حکایت گیلان | رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری گفت: پلمب کارخانه آسفالت شهرداری رشت در دو ماه آخر سال گذشته و عدم اهدای مجوز برداشت مصالح مورد نیاز به شهرداری رشت علل اصلی وضع موجود می باشد.
 
به نقل از روابط عمومی شورای شهر رشت مهیار سماکچی افزود: با توجه به اهمیت ترمیم و آسفالت معابر، مجموعه شورای اسلامی شهر رشت دستور نهضت آسفالت در سطح شهر با توجه ویژه به محلات کم برخوردار به شهردار رشت ابلاغ گردید و شهردار رشت  نیز با اولویت این ابلاغ از ابتدای سال گذشته تا اذر ماه بواسطه تولید آسفالت به صورت متوسط روزی ۵۰۰ تن از طریق مناطق در سطح شهر و معابر اقدام به تسطیح روکش و انجام عملیات آسفالت کرده که این امر در جای خود ثبت رکورد محسوب شده و باعث رضایتمندی شهروندان گردید.
وی اضافه کرد: متاسفانه پس از پلمب کارخانه آسفالت این روند رو به جلو در این حوزه با چالش روبرو گردید تا جایی که مدیریت شهری مجبور به تامین مصالح مورد نیاز از استان‌های مجاور البته با ظرفیتی محدود شد.
سماکچی ادامه داد :  با رایزنی گسترده با مقام های استانی خوشبختانه مشکل موجود در حال رفع می باشد و به محض اخذ مجوز برنامه آسفالت با هدف ایجاد رضایتمندی شهروندان در حوزه معابر شهری با جدیت و اولویت دنبال خواهد شد
 

همرسانی کنید:

نظرات شما:

گیلانی 11 فروردین 1403 ساعت 01:01

چه بهانه ی خوبی پیداکردین.به خاطر تعطیلی کارخانه آسفالت در دوماه آخر سال ۱۴۰۲.
پس قبل ازتعطیلی چه گلی به سرمردم زدین؟تا یادمون میاد کوچه وخیابانهای رشت داغون وچاله چوله بود.

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان