شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403
حاشیه تازه برای طرح ساحلی گیسوم:

اجساد کشف شده باد کرده و بو گرفته بود

۱۴۰۳/۰۱/۰۸ ۱۱:۰۱ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | خبر کشف اجساد یک خانواده چهار نفری درون یک چادر مسافرتی که در طرح ساحلی گیسوم برپا شده بود موجی از احساسات را برانگیخته است. 

بنابر گفته سعید رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش پدر، مادر، دختر و پسر این خانواده بخاطر گازگرفتگی جان باخته بودند. این خبر روز دوشنبه شش فروردین اعلام شده و این مقام دولتی جزئیات بیشتری در این مورد بیان نکرده بود.
شاهدان عینی روایت مفصل تری از این ماجرا دارند و موضوع ابعاد بیشتری دارد.
بنابر گفته این منابع آگاه زمانی نگهبانان طرح متوجه این موضوع شدند که از درون چادر مسافرتی بوی گندیدگی به مشام می‌رسید. پس از این و زمانی که زیپ چادرها باز شدند با اجساد باد کرده این خانواده مواجه شدند.
همچنین به نظر می‌رسید که چند روز از مرگ آنها گذشته بود. نهایتا جواب کالبدشکافی پزشکی قانونی زمان مرگ این افراد را سه روز قبل در سوم فروردین اعلام کرده است.
هنوز مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده و مقامات سیاسی نیز تاکنون چیزی نگفته‌اند. یک دستگاه خودرو کوئیک این خانواده نیز با مجوز قضایی به پارکینگ منتقل شده است.
طرح ساحلی گیسوم متعلق به شهرداری تالش است ولی هنوز مدیران طرح گیسوم و شهردار تالش درباره ماجرا چیزی به رسانه ها نگفته‌اند.
این طرح میزبان هزاران مسافر در روز است و مسافران برای برپایی چادر درون محدوده طرح باید مبلغ ورودی و عوارض برپایی چادر پرداخت کنند. هیچ نظارتی بر روی این طرح نیست و شهرداری درآمدی از آن ندارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان