یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

 حکایت گیلان | طی هفته نخست نوروز ۱۴۰۳، بیش از ۱۴ هزار نفر با سامانه‌های راهنمایی و پاسخگویی تلفنی ۴۴۰۱، اورژانس و مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه EOC، تماس حاص نمودند.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)؛ طی هفته نخست نوروز از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۳؛ بیش از ۱۴ هزار نفر با سامانه‌های مرکز پاسخگویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اورژانس و مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه EOC، تماس حاص نمودند.

بر این اساس بیش از ۱۲۰۰ تماس با سامانه راهنمایی و پاسخگویی تلفنی ۴۴۰۱ برقرار شد که از این تعداد بیش از ۸۰۰ تماس در حوزه معاونت درمان، قریب به ۲۰۰ تماس در حوزه معاونت بهداشتی، بیش از ۱۵۰ تماس در حوزه معاونت غذا و دارو و قریب به ۵۰ تماس در حوزه معاونت توسعه بوده است.

همچنین بیش از ۱۳ هزار تماس با شماره‌های مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه EOC و اورژانس گیلان برقرار شد که از این تعداد، ۸۵۹ مورد مربوط به تصادفات، ۴۴۹۰ مورد حوادث غیر تصادفی بودند.س

گفتنی است، در این مدت به ۲۰ نفر که به علت استنشاق با گاز CO دچار مسمومیت شده بودند خدمات‌رسانی شد، همچنین ۱۵۷ مورد مراجعه به کمپ سلامت نیز در این مدت به ثبت رسید.

در پایان لازم به ذکر است؛ سامانه ۴۴۰۱ (داخلی ۲) به عنوان مرکز پاسخگویی به سوالات در حوزه درمانی، دارو و…، شماره‌های تماس ۰۱۳۳۳۴۲۰۶۴۷ و ۰۱۳۳۳۴۲۸۹۶۳ مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه EOC و اورژانس پیش بیمارستانی استان گیلان با شماره ۱۱۵ آماده پاسخگویی به سوالات هم استانی‌ها و مسافرین گرامی می‌باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان