یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
چرا چنین مبالغی از جیب مردم پرداخت می شود؟

۶۵ میلیارد تومان، هزینه دعوت از ستاره ها

۱۴۰۳/۰۱/۰۴ ۲۲:۵۴ چاپ

حکایت گیلان | دعوت از ستاره ها به تلویزیون برای برنامه های ویژه تحویل سال، حسابی جنجالی شده است و هر روز اخبار عجیبی در این باره منتشر میشود.

پس از اینکه ارقام دعوت برخی ستاره های فوتبال ایران که شاغل در تیم ملی بودند و در خلال اردوی تیم ملی به خاطر ارقام خوبی که تلویزیون به آنها میداد اردوی تیم ملی را ترک کردند فاش شد، حال گزارش‌هایی رسیده که ارقام از 300 میلیون تومان شروع میشد و تا 1 میلیارد تومان رسیده بود.

پیش از اینکه به این ماجرا بپردازیم یک خبر جالب درباره یکی از ستاره ها به فوتبالی رسیده که در نوع خودش جالب است برنامه قهرمان ایران برنامه ای است که بهترین تیمهای ملی و ورزشکاران هر رشته را به نظرسنجی میگذارد و آنها را دعوت میکند تا مخاطبان برنامه به ستاره ها رای بدهند. برنامه ای که با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و رسانه ملی هر روز روی آنتن می رود یکی از ستارگان تیم ملی که از کاندیدای بهترین بازیکن سال است به این برنامه دعوت شده اما او گفته حداقل 800 میلیون تومان می گیرد تا به شبکه ورزش برود این ستاره تیم ملی حتی به این نکته اشاره کرده که وقتی یکی از همبازیانش یک میلیارد تومان گرفته و به برنامه تحویل سال رفته چرا او نباید اندازه او یا حداقل با اختلاف 100 یا 200 میلیون تومان بگیرد؟

این اتفاق به گوش وزیر ورزش و جوانان رسیده و حتی کیومرث هاشمی با امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی تماس گرفته که این برنامه با دیگر برنامه های سال تحویل شبکه ها فرق دارد و وزارت ورزش در این برنامه دخیل است و چرا بازیکنان چنین ارقامی مطرح میکنند؟ امیر قلعه نویی هم لب به گلایه گشوده و گفته که دعوت کردن بازیکنان تیم ملی به ویژه برنامه سال تحویل و ارقامی که مطرح شده و برخی بازیکنان گرفته اند فضای اردوی تیم ملی را به هم ریخته است و در این باره کاری نمیتواند بکند. وقتی یک برنامه به بازیکنی 600 یا 800 میلیون یا یک میلیارد تومان می دهد بازیکن برایش مهم نیست که کدام برنامه و کدام شبکه و با چه بودجه ای بازیکن را دعوت میکند.

در این میان خبری به گوش رسیده که یکی از شبکه های تلویزیونی حدود 40 میلیارد تومان برای دعوت از ستارگان ورزش و سینما و تلویزیون و خوانندگان هزینه کرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان