یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در مبادی ورودی گیلان گفت: در آستانه تعطیلات نوروز شاهد ترافیک پرحجم و روان در محورهای ورودی استان از جمله محور منجیل-رودبار هستیم ولی گره ترافیکی تا به این لحظه در استان وجود ندارد.

سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در مبادی ورودی گیلان اظهار کرد: در آستانه تعطیلات نوروز شاهد ترافیک پرحجم و روان در محورهای ورودی استان از جمله محور منجیل_رودبار هستیم ولی گره ترافیکی تا به این لحظه در استان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه احداث آزادراه منجیل_رودبار منجر به کاهش بار ترافیکی در محور قزوین-رشت شده است، گفت: احداث هشت کیلومتر آزادراه منجیل رودبار نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی در محور منجیل _ رودبار شده ولی مامورین پلیس راه در تمامی محورها در ایام نوروز حضور دارند تا در صورت بروز ترافیک بتوانند مسافرین راه راهنمایی کنند.
رئیس پلیس راه گیلان همچنین از ورود ۲۹۹ هزار خودرو در چند روز گذشته در گیلان خبر داد و بیان کرد: اوج ورود خودرو با پلاک غیر بومی به گیلان مربوط به ۲۴ ساعت گذشته با ۸۴ هزار خودرو بوده است.
صفاری با درخواست ار مسافرین در خصوص رعایت نکات ایمنی در جاده‌های گیلان افزود: از تمامی رانندگان درخواست دارم نکات راهنمایی رانندگی و ایمنی را رعایت کرده و سفری خوش را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

منبع:فارس

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان