چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | منصور غفاری اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های ارائه شده برای دریافت مجوز و فعالیت باشگاه‌های خصوصی در گیلان، خوشبختانه ۲۴۹ باشگاه طی سال جاری موفق به دریافت مجوز شدند.

وی افزود: این در حالی است که سال گذشته ۱۹۵ مجوز فعالیت برای باشگاه‌های خصوصی در استان گیلان صادر شده بود که امسال این رقم افزایش بسیار مناسبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

غفاری ادامه داد: با افزایش باشگاه‌های ورزشی به طور حتم تعداد نفرات بیشتری از اقشار مختلف مردم می‌توانند به امر ورزش بپردازند زیرا با افزایش این باشگاه هادر نقاط مختلف گیلان، دسترسی نوجوانان و جوانان و همچنین سایر اقشار مختلف مردم به این باشگاه‌ها راحت‌تر می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: هم اینک در گیلان حدود هزار و ۶۰۰ باشگاه خصوصی در اقصی نقاط این استان فعالیت دارند و همچنین حدود ۱۴۰ هزار ورزشکار به طور سازمان یافته در گیلان ورزش می‌کنند.

غفاری خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین درخواست برای تاسیس باشگاه خصوصی در گیلان مربوط به رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام، ورزشهای رزمی، فوتبال، کشتی والیبال و بسکتبال است که علاقمندان به ورزش در استان با حضور در این باشگاه‌ها، به رشته های ورزشی مورد علاقه خود می‌پردازند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان