شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403
باتوجه به شرایط انتخاباتی در شفت و فومن:

معصومی فراتر از انتظار و جلوتر از رقبا

۱۴۰۲/۱۲/۰۴ ۱۷:۰۶ چاپ

 حکایت گیلان | باوجود شرایط متفاوت انتخابات در شهرهای بزر‌‌گ کشور و مراکز استان‌ها، اما شهرستان‌هایی چون شفت و فومن در گیلان به نسبت پررنگ‌تر درگیر رقابت‌های انتخاباتی شده‌اند.

امروزه افرادی که پای صندوق‌های رای می‌روند برای شهرها و روستاهای خود به نمایندگانی نیاز دارند که بتوانند در مجلس و مجمع نمایندگان استان تصمیماتی را اتخاذ کنند که مشکلات مردم و شهرستان‌ را مرتفع و وضعیت شهرستان را از جهات مختلف، از وضع موجود به وضعی بهتر و پویاتر تبدیل کنند و نماینده‌ای که بتواند با تاثیرگذاری در مجلس با تصویب لوایح قانونی به نفع طبقه کارگر و‌ طبقه متوسط گامی موثر بردارد و صرفا حامی سرمایه دار‌ها نباشد.

اما آنچه باعث برتری یک کاندیدای مجلس به عنوان یک وکیل ملت نسبت به سایر کاندیدا می شود، اشراف و تسلط وی بر مشکلات مردم شهرستان و استان خود است و در گام بعدی احاطه بر قوانین و همچنین جسارت وی برای بیان خواسته‌های حقیقی مردم و دفاع از حقوق همه آنها در مجلس است.

در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی چهره‌هایی در حوزه انتخابیه فومن و شفت تایید صلاحیت شدند.
سید کریم معصومی یکی از آن افراد شاخص است و به خاطر حضور او، جوانان و سیاسیون فومن و شفت و همچنین مردم در مناطق شهری و روستایی استقبال خاصی از او داشته‌اند.


در این دوره از انتخابات معصومی از استقبال عمومی بالایی برخوردار شده است، علت این اقبال عمومی ویژگی های مهمیست که هوادارانش معتقدند در او دیده می‌شود و چنین شخصیتی می‌تواند برای فومن و شفت اقدامات مهمی را در مجلس دوازدهم انجام داده و امتیازات خوبی برای حوزه انتخابیه شفت و فومن دریافت کند.

 بسیاری از تحلیل‌گران انتخاباتی دلیل این محبوبیت او را مردمی بودن، اخلاق مداری و تاکید همیشگی وی بر عدالت و برابری دانسته‌اند.

نکته بارز و قابل تامل اینجاست که افراد شاخصی از جناح‌های سیاسی بر سر حمایت از معصومی رغبت نشان داده‌ و پای کار آمده‌اند.

عملکرد خوب معصومی در حوزه کاری خود و تاکید وی بر حقوق برابر و عدالت محوری عملا او را به یک چهره خاص انتخاباتی در فومن ، شفت و حتی گیلان تبدیل کرده است که به گفته بسیاری از طرفدارانش می تواند یک اهرم قدرتمند برای برون رفت از وضعیت فعلی نه تنها در حوزه انتخابیه خود بلکه برای استان باشد.

همرسانی کنید:

نظرات شما:

Cod 5 اسفند 1402 ساعت 01:12

ایشالله پیروزیشون

نظر دهید - پسندیدم 1

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان