سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | علیرضا وهابی اظهار داشت: با درخواست باشگاه ملوان بندرانزلی و موافقت سازمان لیگ برای حضور بانوان در دیدار این تیم مقابل استقلال تهران موافقت شد و طبق سایر دیدارها، ۵۰۰ سهمیه برای بانوان در این بازی در جایگاه مخصوص برای آنان درنظر گرفته شده است.

وی افزود: این تعداد از بانوان می‌توانند با تهیه بلیت که توسط سامانه باشگاه ملوان بندرانزلی ارائه می‌شود، به ورزشگاه بیایند تا از نزدیک نظاره‌گر دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران باشند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که فقط بانوانی که بلیت این دیدار را تهیه کردند برای تماشای این بازی به ورزشگاه مراجعه کنند و سایر بانوانی که موفق به تهیه بلیت نشدند از طریق گیرنده‌های تلویزیون به تماشای این مسابقه بنشینند و به ورزشگاه مراجعه نکنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: همچنین ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه، طبق قانون سازمان لیگ در اختیار طرفداران تیم میهمان(استقلال تهران) قرار خواهد گرفت و مابقی ظرفیت ورزشگاه، در اختیار طرفداران ملوان قرار می گیرد و به همین دلیل از طرفداران استقلال نیز درخواست داریم فقط افرادی که بلیت تهیه کردند، به ورزشگاه مراجعه کنند.

وهابی به گروه داوری این بازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: علی‌اصغر مومنی به عنوان داور بازی تیم‌های ملوان و استقلال انتخاب شد؛ همچنین فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده به عنوان کمک داور، مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم و محمدرضا اکبریان به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از سوی هر ۲ تیم ملوان و استقلال تهران در دیدار فردا باشیم؛ همچنین از طرفداران ۲ تیم نیز درخواست داریم که در این بازی فقط تیم خود را تشویق کنند.

به نقل از ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ فردا(پنجشنبه) در هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم فوتبال استقلال تهران با کسب ۳۵ امتیاز در رتبه نخست و تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۲۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

 

 
 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان