پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

استفاده همزمان از دو ماسک به میزان قابل توجهی، از افراد در برابر ویروس کرونا محافظت می‌کند.

به گزارش حکایت گیلان | شبکه سی ان ان در حساب توئیتری خود نوشت: مطالعه صورت گرفته از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که استفاده همزمان از دو ماسک به میزان قابل توجهی از افراد در برابر ویروس کرونا محافظت می‌کند و بیش از ۹۲ ٪ از نفوذ ذرات بالقوه عفونی جلوگیری می‌نماید.

در همین حال سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد بایدن طرح ۳۵۰ میلیارد دلاری کرونایی برای ایالت‌ها درنظر دارد. جِن ساکی در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «رئیس جمهور جو بایدن جمعه این هفته با شماری از شهرداران و فرماندارانی که از دو حزب دموکرات و جمهوریخواه هستند در کاخ سفید دیدار می‌کند تا درباره نیاز‌های حیاتی آنها برای حمایت بیشتر از جوامع شان و پشتیبانی از کسانی بحث کنند که در خط مقدم این مبارزه (با کرونا) هستند.»

جِن ساکی افزود:«رئیس جمهور سیصد و پنجاه میلیارد دلار برای حمایت از سازمان‌های ایالتی و محلی در حوزه‌هایی از قبیل پلیس و آتش نشانی و کادر درمان و معلمان و دیگر کارکنان بخش خدمات عمومی در بخش کاری و مبارزه با ویروس (کرونا) پیشنهاد کرده است. از این طرح برای گسترش طرح واکسیناسیون با سرعت بیشتر نیز استفاده خواهد شد.»

منبع: صداوسیما 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان