چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | نویسنده، کارگردان و تهیه کننده «آروم» گفت: این نمایش که بازتابی از زندگی و روابط اجتماعی سه دوست است از جمعه ۲۷ بهمن‌ماه در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی به روی صحنه می‌رود.

شیرین سامی اظهار کرد: این نمایش بازتابی از زندگی و روابط اجتماعی و فرهنگی سه دوست را نشان می‌دهد و اینکه یک انسان در موقعیت های دشوار، چقدر به حقیقت اهمیت می‌دهد و برای عنوان کردن بی پرده آن حتی عذاب وجدان نمی‌گیرد.

این هنرمند تصریح کرد: این در حالی است که در حالت عادی، انسانها با گفتن حقیقت بیشتر دچار عذاب وجدان می‌شوند تا دروغ و در این نمایش سعی شده بررسی شود آیا مسئله کتمان حقیقت برای منفعت طلبی است یا خیر و بهتر است برای پی بردن به اساس این قضیه به تماشای این نمایش بنشینید.

وی افزود: نمایش «آروم» با بازی فرزین دیژما، میلاد شاه حسینی و پیمان نعمتی از ساعت ۱۹ جمعه ۲۷ بهمن در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی به روی صحنه خواهد رفت.

سامی تصریح کرد: دستیار کارگردان: سمیرا عزیزی، مدیر صحنه: حمید قربان نژاد، طراح و اجرای نور و صوت: سید حسین اسماعیلی و سید محمد اسماعیلی، عکاس: یاسین صفری و آویسا ملک آرا همچنین مشاور رسانه و روابط عمومی: مهدی پیشوایی و دانیال ابراهیمی از جمله دست‌اندرکاران آروم هستند.

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده «روم» با بیان اینکه این نمایش کاری از گروه تئاتر فرهنگ با همکاری آموزشگاه هنر هفتم بندرانزلی است، گفت: علاقه مندان می توانند بلیط نمایش را از گیشه سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی تهیه کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان