شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403
مالک باشگاه داماش خبر داد:

باشگاه داماش واگذار نخواهد شد

۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ۱۰:۵۴ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | جهانبخش آرمان اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی نصیر نعیمی پور مالک این باشگاه به ادامه تیمداری، داماش به خریدار و یا خریداران جدید واگذار نخواهد شد.

وی افزود: مالک باشگاه داماش متعهد شد که طبق قرارداد وظایف خود را انجام دهد و تاکنون نیز مقداری از مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده و این روند هچمنان ادامه خواهد یافت و به همین دلیل لزومی به واگذاری باشگاه داماش نیست.

وی ادامه داد: پیش از این مالک باشگاه از تیمداری انصراف داده و به تعهدات خود عمل نکرده بود و به همین دلیل شرایط برای واگذاری این باشگاه به خریدار جدید مهیا شده بود؛ اما با تقاضای نعیمی پور مالک این باشگاه به ادامه همکاری، وی هم اینک عهده دار مسئولیت داماش است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: خوشبختانه تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست دور برگشت رقابتهای لیگ دسته یک کشور نیز نتیجه قابل قبولی کسب و در یک بازی خارج از خانه مقابل مس کرمان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

آرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم که به زودی و با تلاش مالک باشگاه داماش، پنجره نقل و انتقالات این تیم نیز گشوده شود تا داماش بتواند با بازیکنان جدیدی که به توافق رسیده، با آنان قرارداد امضاء کند.

به نقل از ایرنا، تیم فوتبال داماش طی ۲ سال گذشته ۲ صعود داشته که ابتدا از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم و فصل گذشته نیز از لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک صعود کرد؛ اما پس از صعود به لیگ یک، ناصر زحمتکش مالک این باشگاه طی نامه‌ای از ادامه تیمداری انصراف داد.

با توجه به این امر نصیر نعیمی‌پور به عنوان متقاضی جدید خواهان دراختیارگرفتن باشگاه داماش گیلان شد که طی توافق با ناصر زحمتکش، در نامه‌ای رسمی نصیر نعیمی‌پور به عنوان مالک جدید باشگاه داماش معرفی شد.

تیم فوتبال داماش گیلان به همراه شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان هستند که تا پایان هفته هجدهم این رقابتها، تیم داماش با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان