شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403

حکایت گیلان | افتتاحیه ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی اساتید و هیئت علمی دانشگاه در مشهد برگزار شد.

 به نقل از گیل وبدا؛  افتتاحیه ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی  اساتید و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی در افتتاحیه ضیافت اندیشه اساتید بیان کرد: زیارت حرم اهل بیت (علیهم السلام) باعث افزایش آرامش روح انسان می شود.

وی با بیان اینکه حضور در حرم‌ها، جریانی تاریخی دارد که در میان شیعیان نسل به نسل در گردش است، خاطرنشان کرد: دلدادگی و عرض حاجت، انسان را به آرامش سوق می دهد. پاداش زیارت در متون روایی ما فراوان دیده می‌شود. زیارت یک امر فردی نیست؛ بلکه امری اجتماعی است که در بطن جامعه جریان دارد. حضورخانواده‌ها درحرم‌ها با هدف رشد و تربیت ایمانی و معنوی نسل شیعه انجام می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با اشاره به اینکه، ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه برای نخستین بار در مشهد برگزار می شود، تصریح کرد: هدف از این برنامه، در وهله اول، زیارت حرم مطهر امام رضا (علیهم السلام) و بعد برنامه آموزشی می باشد

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان