شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403
مالک تیم بانوان گیلان:

تصمیصی برای ادامه فعالیت ندارم

۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ۱۳:۲۱ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | تیم فوتبال بانوان هیراد رشت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به عنوان تنها نماینده استان گیلان در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته یک بانوان کشور حضور یافت و سرانجام در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

این تیم در جریان این مسابقات، سه پیروزی، ۲ تساوی و سه شکست کسب کرد و با مجموع ۱۱ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی ۹ تیمی این مسابقات قرار گرفت و از صعود به رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان کشور بازماند.

سیداصغر هاشمی مالک و موسس این باشگاه اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و عدم حمایت و همچنین بالا بودن هزینه‌ها، تصمیمی برای ادامه کار ندارم و با این شرایط به تنهایی قادر به ادامه کار نیستم.

وی افزود: متاسفانه در این مسیر و با توجه به اینکه تیم فوتبال هیراد رشت تنها نماینده گیلان در لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور بود، هیچ سازمانی به ما کمک نکرد و این در حالی است که انتظار داشتیم بخشی از هزینه‌ها پوشش داده شود اما این امر تحقق نیافت.

موسس باشگاه هیراد رشت ادامه داد: این تیم متعلق به گیلان است اما هیچ یک از بخشهای خصوصی و دولتی کمکی نکردند و در این مدت بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تیم هزینه شد و تا روز آخر نیز از تیم حمایت کردم و هم اینک نیز بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت، طبق قرارداد مطالبات خود را دریافت می‌کنند.

هاشمی بیان کرد: با توجه به هزینه‌های بالا، به تنهایی نمی‌توان تیم را در لیگ حمایت کرد و انتظار داشتم که در طول مسابقات بخشی از هزینه ها توسط بخش خصوصی تامین شود چون این تیم از بازیکنان و کادرفنی خوبی تشکیل شده بود و انتظار حمایت داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال دختران رشت بعد از حمایت‌های مجموعه هیراد، در لیگ برتر گیلان قهرمان شد و تابستان امسال نیز در لیگ دسته دوم کشور خوش درخشید و در هر ۲ مرحله این بازی‌ها بدون شکست قهرمان شد و به لیگ دسته یک کشور راه یافت.

مالک و موسس باشگاه هیراد رشت در خاتمه گفت: به هرحال بازیکنان تیم فوتبال بانوان هیراد رشت با تمام وجود در لیگ دسته یک کشور حضور یافتند و نتایج قابل قبولی نیز کسب کردند اما به دلیل عدم حمایت قادر به ادامه فعالیت نیستیم .

به گزارش ایرنا، مسابقات فوتبال فصل جاری لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت ۹ تیم هیراد رشت، شاهو کامیاران، آکو کرمانشاه، سلیمی بوشهر، وارش نوشهر، پرسپولیس شیراز، پاس همدان، تام اصفهان و تیم شهرداری(ب) سیرجان از نهم آذر ماه و به صورت تک بازی و در ۹ هفته برگزار شد.

 

 

 

 
 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان