شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | ابراهیم محمدعلیپور اظهار کرد: رقابت های بین‌المللی ورزش های رزمی جام صلح و دوستی از هشتم بهمن ماه به مدت چهار روز به میزبانی استان گیلان و در شهرستان لاهیجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات زبده‌ترین ورزشکاران رزمی ایران به همراه ورزشکارانی از کشورهای روسیه، ارمنستان، گرجستان، ترکیه ، عراق، افغانستان و پاکستان حضور یافته و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته رزمی کیک بوکسینگ برگزار خواهد شد که در پایان نیز به نفرات برتر اوزان مختلف، جوایز نقدی نفیسی اهدا خواهد شد و با توجه به حضور ورزشکاران هفت کشور خارجی، انتظار می‌رود که سطح کیفی این رقابتها نیز بسیار بالا باشد.

رئیس هیات ورزشهای رزمی گیلان به میزبانی مسابقات او - اسپورت نیز اشاره و اضافه کرد: همچنین مسابقات او - اسپورت نیز خرداد ماه سال آینده به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد که در این دوره از رقابتها، ۱۸ کشور آسیایی شرکت خواهند کرد.

محمدعلیپور بیان کرد: خوشبختانه گیلان از دیرباز در ورزشهای رزمی به عنوان یکی از استان‌های مستعد مطرح است و ورزشکاران زیادی نیز از این خطه در رشته‌های رزمی در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی مدال و مقام کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: گیلان قهرمانان بسیاری را در رشته‌های مختلف رزمی به جامعه ورزش کشور و دنیا معرفی کرده و همچنان ورزشکاران رزمی از ظرفیت های مهم ورزش استان هستند ؛ امیدواریم که ورزشکاران گیلانی که فرصت حضور در مسابقات بین‌المللی جام صلح و دوستی را می یابند، با درخشش خود بتوانند مقام‌های شایسته‌ای را برای ورزش گیلان و کشور به ارمغان بیاورند.

به مجموعه فعالیت‌های جسمانی و ذهنی سازمان یافته به منظور آمادگی تن و روان و ارتقاء تندرستی و دفاع شخصی آمیخته با فرهنگ سرزمین ایرانی، او - اسپرت می‌گویند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان