شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | حسین میربلوک اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام کاسپین گیلان از روز ۱۳ تا ۳۰ بهمن ماه در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که همانند دوره‌های گذشته با حضور زبده‌ترین شطرنجبازان کشور و نیز چهره های صاحب‌نام از سایر کشورها برگزار خواهد شد، در پایان به نفرات برتر جداول مختلف، بیش از پنج میلیارد ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در ۶ جدول برگزار می شود که جدول نخست A مربوط به اساتید و شطرنجبازان دارای رتبه بین‌المللی ۲۰۰۰ و بالاتر است و اساتید بین‌المللی و شطرنجبازان معروف در این جدول حضور می‌یابند.

رئیس هیات شطرنج گیلان اضافه کرد: همچنین در جدول گروه دوم B شطرنجبازران دارای رتبه بین المللی زیر ۲۰۰۰ حضور می یابند و در جدول گروه C نیز نوجوان زیر ۱۴ سال با هم رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین جدول D مسابقات شطرنج سریع و جدول E نیز مسابقات شطرنج برق آسا برگزار می‌شود که شرکت در این ۲ جدول برای همه شرکت‌کنندگان در بیستمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام کاسپین آزاد است.

میربلوک خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره نیز مسابقات جدول F برای دریافت امتیاز استاد بزرگی برگزار می‌شود که شطرنجبازان برای افزایش رتبه خود و دریافت امتیاز استاد بزرگی می‌توانند در این بخش حضور یابند.

رئیس هیات شطرنج گیلان در خاتمه گفت: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا بیستمین دوره رقابتهای شطرنج بین‌المللی جام کاسپین در سطح کیفی بالایی برگزار شود و شطرنجبازان صاحب نام کشور و همچنین چهره های برجسته بین المللی این رشته ورزشی در این دوره حضور یابند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان