پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403
رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به فرودگاه رشت:

تصمیم گیری های سفر استانی به شکلی خواهد بود که ضمانت اجرایی داشته باشد

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۰ چاپ

رئیس قوه قضاییه گفت: به دنبال سفری که گروه مقدماتی ٣٠ نفره در سطح استان گیلان از ۳۱ حوزه قضایی داشته اند، گزارش‌های مقدماتی آماده شده است و در جلساتی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه اعزامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش حکایت گیلان |  آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (پنجشنبه ۱۶ بهمن) وارد گیلان شد و مورد استقبال رسمی نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی گیلان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه رشت با اشاره به روحیه تلاشگرانه و مجاهدانه مردم گیلان گفت: تاریخ گواه است که مردم استان گیلان همواره در مقابل ظالمان و ستمگران، روحیه سلحشوری و ایستادگی خود را حفظ کرده اند.

آیت الله رئیسی در ادامه بیان کرد: به دنبال سفری که گروه مقدماتی ٣٠ نفره در سطح استان گیلان از ۳۱ حوزه قضایی داشته اند، گزارش‌های مقدماتی آماده شده است و در جلساتی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه اعزامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: هرچه از مشکلات که در استان گیلان قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه قصد داشتیم با فرهیختگان و نخبگان دیدار داشته باشیم که به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان انجام آن وجود ندارد، گفت: متاثر هستیم که در این سفر به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونایی، نمی‌توانیم در خدمت همه مردم شهر‌های مختلف استان گیلان باشیم و در اجتماعات مردمی شرکت کنیم.

منبع:میزان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان