یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

 حکایت گیلان | سرویس فرهنک و هنر | عباس موذن: از تاریخ ۷ آذر ماه روی صحنه‌ی تماشاخانه نارون، نمایشی به کارگردانی مهرداد آبسالان، به نام حقایقی در رابطه با سگ‌ها و گربه‌ها به نویسندگی محمد منعم در حال اجراست.

محمد منعم نویسنده و مترجم ایرانی متولد سال ۱۳۶۴ است. تحصیلاتش را در دانشگاه سوره در رشته ادبیات نمایشی و در دانشگاه تهران در رشته سینما گذراند. او تاکنون نمایشنامه‌های بسیاری نوشته‌است که از میان آنها می‌توان به تونل، کامنت، نوستوس و ویران اشاره کرد. از جمله افتخارات محمد منعم کسب جایزه فجر بهترین نمایشنامه در سال ۱۳۹۶ برای نمایش لبخند باشکوه آقای اژدهاک در شب دراز تاریک خاموش سرد بیابان است.

محمد منعم سابقه نویسندگی آثاری همچون سرگیجه، تکنوازی روی یخ های شناور و برهوت را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.. 

مهرداد آبسالان بازیگر و کارگردان نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون  در قامت کارگردان ،حقایقی در رابطه با سگ‌ها و گربه‌ها را که درامی خانوادگی با نگاهی به تقابل سنت و مدرنیته است، به اجرا درآورده، اثری قابل دفاع با بازی خوب و روان ارشد امیر اسکندری و نگار خلاق.

در این نمایش ما زوج جوانی را روی صحنه می‌بینیم که منتظر تولد فرزندشان هستند و در عین علاقه‌ی شدید فی ما بین اختلاف دیدگاهشان مسائلی ایجاد میکند…..

دیدن این تئاتر به تمام همشهریان خصوصا به خانواده‌ها توصیه می‌گردد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان