شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

گیلان نیازمند تجهیز شدن به تجهیزات پزشکی سرمایه ای است

۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۱۲:۵۲ چاپ

حکایت گیلان |رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تامین و توزیع تجهیزات پزشکی را یکی از نیازهای گیلان برشمرد وگفت: گیلان از استان‌های نیازمند به تامین و تجهیز به انواع تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای است و خوش‌بختانه تلاش‌ها در این جهت، روبه رشد است..

شورای معاونان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد. 

 محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت غذا در نظام سلامت، اظهار کرد: با توجه به تهدیدات همه جانبه و اهمیت غذا در نظام سلامت، توجه به این بخش، لازم و ضروری و تشدید نظارت و بازرسی بر واحد‌هایی که مستقیماً بر سلامت مردم موثر هستند، مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی گیلان  است.

وی با اشاره به چالش‌های دارویی نیز افزود: دارو و توزیع متوازن آن در سراسر استان گیلان یکی دیگر از موضوعاتی است که مدیریت این بخش، حساس و نیازمند توجه جدی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت مکمل‌های غذایی و دارویی نیز بیان کرد: امروزه گسترش نیازمندی انسان به بخش وسیعی از غذا در سنین مختلف از جمله نوزادن و کودکان به ویژه در شیر خشک، تامین و توزیع و همچنین نظارت بر آن، مستلزم توجه است.

وی با تأکید بر نظارت و بازرسی در معاونت غذا و دارو، تصریح کرد: تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهایی که مستقیماً در سلامت مردم موثر هستند، مورد توجه است.

در این نشست از زحمات دکتر نسیبه یوسفیان تقدیر و دکتر فیروز سرودی به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه معرفی شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان