شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403

 حکایت گیلان | عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: تالاب عینک رشت یک ظرفیت در بخش گرشگری است که شهرداری توانایی استفاده از این ظرفیت را ندارد.

به گزارش حکایت گیلان مجید عزیزی تالاب عینک رشت  را یک نعمت الهی برشمرد و افزود: برخی شهرها به دنبال ساخت آب بندان های مصنوعی هستند اما این نعمت در رشت به صورت طبیعی وجود داشته ولی توان استفاده از ظرفیت های را تا کنون نداشته ایم.
وی  با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های گردشگری تالاب عینک، اضافه کرد: متاسفانه زمینه حضور سرمایه گذاران  در سال های گذشته در رشت  فراهم نشده است . وقتی این موضوع را می دانیم باید برای رفع آن مدیران شهری اهتمام لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه نگاه اعضای شورای ششم کمک به این موضوعات است افزود: باید از حرف و شعار عبور کرده و در بحث اجرایی این پروژه اهتمام لازم را داشته باشیم.

عزیزی با اشاره به سقوط تعدادی از درختان در مناطق مختلف شهر رشت اظهار داشت: در ماه های باقیمانده سال بارش رحمت الهی را خواهیم داشت و انتظار داریم موضوع سقوط درختان جدی گرفته شود.

عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در قبال جان تک تک شهروندان مسئولیم خاطر نشان کرد: در حوزه محیط زیستی خوب عمل نکرده ایم و آمار بیماری و سرطان در این استان بالاست و اکنون نیز با سقوط درختان جان شهروندان به طور مستقیم تهدید می شود که البته برخی سوء مدیریت ها در این زمینه نقش بسزایی داشته اند.

وی با اشاره به سقوط تعدادی از درختان در مناطق مختلف شهر رشت اظهار داشت: در ماه های باقیمانده سال بارش رحمت الهی را خواهیم داشت و انتظار داریم موضوع سقوط درختان جدی گرفته شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان