جمعه, 14 اردیبهشت 1403
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
احمد وحیدی:

سیاست دولت «انفتاح » در انتخابات است

۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ۱۸:۴۲ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | وزیرکشور خطاب به استانداران توصیه‌ کرد که بستری مناسب و عادلانه برای تبلیغات نامزدها در راستای تحقق مشارکت حداکثری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است فراهم کنند.

احمد وحیدی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی استانداران سراسر کشور افزود: انتخابات امسال حساس‌تر از هر زمان دیگر و مهمترین رویدادی است که مراحل اجرایی آن با دقت و بر اساس قانون در حال انجام است.

وی با اشاره با جنگ ترکیبی دشمن و تلاش های فراوان علیه این رویداد مهم، بر اجرای دقیق قانون انتخابات تاکید کرد و گفت : استانداران ، فرمانداران و بخشداران مرکزی کارآمدی دولت در این عرصه را بیش از پیش نشان دهند.

وی موضوع تبلیغات و شفافیت مالی داوطلبان انتخابات را هم مهم دانست و گفت: براساس قانون در زمان حاضر دولت می‌تواند امکانات تبلیغاتی خود را به طور مساوی و عادلانه در اختیار داوطلبان قرار دهد تا داوطلبان وام‌دار افراد یا گروه‌ها نشوند بنابراین استانداران طبق قانون امکاناتی که در اختیار استان است را می‌توانند به صورت مساوی و با رعایت عدالت برای داوطلبان در نظر بگیرند.

وزیر کشور در ادامه به تبلیغات مغرضانه و اتهام های برخی رسانه‌ها در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: سیاست دولت مردمی مشارکت حداکثری داوطلبان در انتخابات است. برخلاف اتهام‌هایی که برخی رسانه ها به دروغ به دولت وارد کردند، سیاست دولت «انفتاح » در انتخابات است.

وحیدی با تاکید بر اینکه هیات‌های اجرایی مستقل عمل کرده اند، تصریح کرد: سیاست ما حضور حداکثری داوطلبان است. کسانی که توسط دستگاه‌های ذیربط به هر دلیلی تایید نشده‌اند، برابر قانون فرصت کامل برای اعتراض دارند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان