جمعه, 14 اردیبهشت 1403
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
خسارت های وزش باد در گیلان؛

از سقوط درختان تا فروریختن داربست فلزی

۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ۱۵:۳۹ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | محمدرضا حق‌بین سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وزش باد گرم شدید در گیلان، اظهار کرد: در پی وزش باد گرم شدید برخی از زیرساخت‌های استان گیلان خسارت‌دیده که بعضی از آن‌ها رفع و برخی دیگر نیز در حال رفع اثر است. 

وی با اشاره به خسارت‌های جزئی به زیرساخت‌های برق در استان گیلان، افزود: در شهرستان‌های صومعه‌سرا و رودبار ۲۰ مورد قطعی برق موقتی داشتیم که با تلاش عوامل امدادی شرکت برق، جریان برق در مدار برقرارشده است. 

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان از سقوط چند اصله درخت در معابر شهری رشت خبر داد و گفت: در خیابان‌های مطهری، انقلاب و همچنین محله عینک رشت ۶ مورد سقوط درخت گزارش‌شده که در یک سانحه از آن درختی بر روی یک خودرو پراید سقوط کرد و آسیب جزئی نیز به آن وارد شد. 

حق‌بین همچنین از سقوط داربست در ۲ ساختمان محدوده بلوار نماز رشت خبر داد و افزود: یکی از این داربست‌های فروریخته در حال جمع‌آوری و داربست دیگری نیز در حال هماهنگی برای جمع‌آوری است. 

وی همچنین از سقط یک اصله درخت در جاده رشت به فومن خبر داد و گفت: این درخت در همان ساعات ابتدایی توسط عوامل راهداری جمع‌آوری و تردد در آن محور عادی است. 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان