جمعه, 14 اردیبهشت 1403
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
درخواست یاشگاه سپیدرود از سازمان لیگ:

یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان حادثه لنگرود در مسابقات فوتبال ایران

۱۴۰۲/۰۸/۱۴ ۱۶:۱۴ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | باشگاه سپیدرود با ارسال نامه ای به رییس سازمان لیگ درخواست کرد تا به دلیل فاجعه جان باحتن هم میهنان مان در حادثه آتش سوزی، تمامی مسابقات فوتبال ایران با یک دقیقه سکوت برگزار شود.

به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت: آقای حامد یوسفی مالک باشگاه سپیدرود رشت با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال ایران پیشنهاد داد تا به مانند حوادثی دردناکی که در سایر مناطق کشور روی می دهد، مسابقات ایم هفته لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم به احترام جان باختگان حادثه آتش سوزی لنگرود با یک دقیقه سکوت برگزار شود.

متن نامه باشگاه سپیدرود به همراه تصویر نامه را در زیر مشاهده می کنید:

ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ایران

با سلام و احترام به استحضار می رساند فاجعه دلخراش آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان موجب جان باختن بیش از ۳۰ نفر و مصدومیت بیش از ۲۰ نفراز هم میهنانی شد، که داوطلبانه در رسیدن به سلامت روح و جسم (که همان هدف اصلی و والای ورزش نیز می باشد) در این مرکز بستری بودند.

این حادثه دردناک مردم گیلان را سوگوار از دست رفتن عزیزانشان کرد و به همین سبب از سازمان لیگ درخواست می کنیم در جهت همدردی با خانواده های داغدار به مانند سایر فاجعه های این چنینی در کشور، مسابقات هفته جاری فوتبال ایران (هفته پنجم لیگ دسته دوم، هفته یازدهم لیگ دسته اول و هفته دهم لیگ برتر) با یک دقیقه سکوت در تمامی ورزشگاه های ایران برگزار شود.

پیشاپیش از حسن همکاری سازمان لیگ فوتبال ایران سپاسگزاری می نماییم.

حامد یوسفی

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان