شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | محسن میرحسینی، مدیرکل فرودگاه گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از برقراری مسیر پروازی جدید در فرودگاه رشت خبر داد و اظهار کرد: خط پروازی جدید از رشت به بوشهر از فرودگاه سردار جنگل رشت برقرار شده است. 

وی با بیان اینکه پرواز رشت ـ بوشهر نهمین خط پروازی در فرودگاه سردار جنگل رشت است، افزود: نهمین مقصد پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به بوشهر توسط شرکت هواپیمایی کاسپین در یکشنبه‌های هر هفته صورت می‌گیرد. 

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به برنامه پروازی خط جدید، گفت: این پرواز در روزهای یکشنبه هر هفته در ساعت ۱۸:۴۰ از مبدأ فرودگاه بوشهر وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شده و در ساعت ۱۹:۵۰ رشت را به مقصد بوشهر ترک می‌کند. 

میرحسینی با اشاره به خطوط پروازی پیشین فعال در فرودگاه سردار جنگل رشت، بیان کرد: فرودگاه سردار جنگل رشت به هشت مسیر تهران، مشهد، شیراز، کیش، عسلویه، بندرعباس، اهواز و نجف؛ پروازهای منظم و برنامه‌ای وجود داشت. 

وی با اشاره به شرکت‌های فعال درزمینه حمل‌ونقل هوایی در گیلان، گفت: در حال حاضر ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، کارون، پویا، سپهران، کاسپین و ساها در اداره کل فرودگاه استان گیلان، پرواز برنامه‌ای دارند. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان