یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
اولین نشست اصول گرایان برای انتخابات مجلس با صدور بیانیه همراه بود؛

وزارت کشور و شورای نگهبان زمینه های مشارکت بالا را فراهم کنند

۱۴۰۲/۰۸/۰۴ ۲۳:۴۱ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | جریان اصول‌گرایی امروز عصر اولین نشست عمومی خود بعد از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس را با نام «مبنا» برگزار کرد.

در این نشست تقوی سرلیست اصول‌گرایان در انتخابات قبلی، حداد عادل رئیس اسبق مجلس، محسن رضایی دبیر شورای هماهنگی‌های اقتصادی و قالیباف رئیس مجلس درباره موضوعات مختلفی از جمله انتخابات آتی صحبت کردند.

همچنین در پایان همایش مجمع بیداری نیروهای انقلاب بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

ما شرکت کنندگان در این اجتماع سراسری بعنوان بخشی از بدنه نیروهای انقلاب، ضمن عرض تسلیت ایام رحلت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در پایان این اجلاس اعلام می‌کنیم، هدف از این اجتماع تلاش برای مشارکت بالا در انتخابات است و بر این باوریم هدف اول و اصلی همه دلدادگان انقلاب و علاقمندان به منافع ملی باید ایجاد مشارکت بالا در انتخابات باشد و هیچ منفعت و مصلحتی بالاتر از راهبرد مشارکت بالا نیست.
جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی وظیفه دارند هر تصمیم و اقدام خود را با محک مشارکت حداکثری بسنجند و بعد از آن به مصلحت‌های انتخاباتی و رأی آوری فکر کنند.
از وزارت محترم کشور و شورای محترم نگهبان هم می‌خواهیم تا زمینه‌های مشارکت بالا را فراهم کنند. استقبال بسیار بالای افراد برای ثبت نام در انتخابات مجلس گویای شروع خوب در این عرصه است. از وزارت محترم کشور می‌خواهیم از این حجم بالای ثبت نام برای فضاسازی انتخاباتی استفاده کند و همچنین تدبیرهای لازم برای شور رقابت انتخاباتی صورت گیرد. از شورای محترم نگهبان هم می‌خواهیم اکنون که طبق قانون جدید انتخابات فرصت بیشتری برای بررسی ثبت نام شدگان صورت پذیرفته است، بررسی صلاحیت همه ثبت نام کنندگان که چهره‌های آشنایی نیستند، بگونه ای صورت گیرد که فردی بدلیل شناخت ناکافی حق انتخاباتی اش با تصمیم عدم احراز، سلب نشود و ما شاهد تأیید همه کاندیداهای صاحب صلاحیت باشیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان